17/12/2008

Μπαμπά... πότε θα πάμε σπίτι;

Είχα θυμώσει τόσο πολύ με τον θάνατο του Αλέξανδρου στα Εξάρχεια…
που ξεσήκωσα παιδιά και Κυρά για να πάμε στην πορεία χθες στο Μουσείο.
Θα μου πεις καλά εσείς… αλλά τα παιδιά… 3ων και 6 χρονών που τα πας;
Φτάσαμε εκεί κατά τις 1 παρά… κατά στις 2 τα παιδιά είχαν κουραστεί,
κι όλο μου έλεγαν:
-Μπαμπά... πότε θα πάμε σπίτι; …άχνα εγώ…

Κάποια στιγμή ο μεγάλος βλέπει 2 Μόϊκαν και με ρωτά:
-Μπαμπά τι είναι αυτοί;...
-Τα καλύτερα παιδιά…του λέω
-Καλά... πάμε σπίτι; …κουβέντα εγώ…

Η πορεία ξεκινάει …μπαίνουμε μέσα…
ξαφνικά περνάει δίπλα μας 1 αγόρι 20 – 22 χρ.
Κατεβάζει το μαντίλι από το πρόσωπο του
απλώνει το χέρι του και χαϊδεύει το μάγουλο του μεγάλου… και του λέει:
-Γεια σου ρε μάγκα..
-Μπαμπά… τώρα θα πάμε σπίτι;…
Πάλι δεν είπα τίποτα…

Βάζω στον ώμο τον μικρό… εκείνη την ώρα στα 5 μέτρα αρχίζουν να τα σπάνε
… κάνω στην άκρη και τους κοιτάμε…
… καμιά 10αρια από αυτά τα παιδιά με κράνη… περνάνε δίπλα μας…
ο μικρός σηκώνει το χέρι του και φωνάζει:

-ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ… (ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ)…

Τα παιδιά με τα κράνη τον κοιτάνε… ένας βγάζει το κράνος και μας λέει:
-Ώρα να πάτε σπίτι!
-Ναι… ήταν ώρα να πάμε σπίτι…
-…


ΠΗΓΗ:
ψιτ-ψιτ: "Για Την Χθεσινη Πορεια"

6 σχόλια:

flash είπε...

Καλό!
Φυσικά το διάβασα σαν να ήταν μυθοπλασία... τελοσπάντων... ό,τι και να ήταν, σίγουρα ήταν ώρα για το σπίτι...

Θυμήθηκα και το τραγούδι του Σιδηρόπουλου...
'Και όταν θα 'ρθουν οι καιροί
που θα 'χει σβήσει το κερί
στην καταιγίδα
Υπερασπίσου το παιδί
γιατί αν γλιτώσει το παιδί
υπάρχει ελπίδα'

Υπάρχει ελπίδα.
Όσο υπάρχει αύριο, υπάρχει και ελπίδα.

Kirki είπε...

xaxa,poly wraio))

copperINart I είπε...

Λίνα μου όχι είναι πραγματικό γεγονός ...και ναι...
"Υπάρχει ελπίδα.
Όσο υπάρχει αύριο, υπάρχει και ελπίδα."

Μαργαρίτα μου ναι είναι πολύ καλό...
... σκέφτομαι τον πιτσιρικά να φωνάζει "Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία" και ναι λέω κι εγώ υπάρχει ελπίδα...!

Βεζύρης είπε...

Συγχαρητήρια που πήρες τα παιδιά στην πορεία, μακάρι κι άλλοι να το κάνανε...
Αν θέλουμε ελπίδα πρέπει να βάλουμε ένα λιθαράκι για να δημιουργηθεί.

copperINart I είπε...

Για να μη υπάρχει καμιά παρεξήγηση, το κείμενο δεν είναι δικό μου, αλλά του φίλου που γράφω από που προέρχεται το συγκεκριμένο βίντεο (ΠΗΓΗ).
Έτσι κι αλλιώς σ’ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και το πέρασμα σου!
Την καλησπέρα μου!
:)

copperINart I είπε...

"...συγκεκριμένο βίντεο (ΠΗΓΗ)."
εννοώ:
"...συγκεκριμένο κείμενο (ΠΗΓΗ)."