12/12/2008

Χάνονται οι Ιδέες;

ΑΛΕΞΗΣ

Ποιος είπε ο Αλέξης χάθηκε; Χάνονται οι Ιδέες
ή πάντοτε αστραφτοκοπούν Αγνές και Νιες κι Ωραίες;
Και ποιος την, που μπολιάστηκε ολόπρωτη μες στην Πλάση,
Ιδέα της Λευτεριάς θα μπορέσει να χαλάσει;
Και μόνη Αυτή δεν ήτανε η Ουσία του Αλέξη
-όλα του: Μάτι, Γέλιο, Φως- αυτή δεν είχε πλέξει;
Κι όταν κανείς τη Λευτεριά στον Κόσμο μας στεριώνει,
τέτοια Ψυχή, τέτοια Καρδιά ποιο Βόλι τη σκοτώνει;

Ο Αλέξης δεν εχάθηκε. Ζει γύρω μας κι εντός μας
και δίνει Φως στο Σκότος μας και Χρώματα στο Φως μας.

Και Κύριος πάντα του Καλού, που ένα είναι μαζί Του
από παντού ακούγεται η παιδική Φωνή του:

«Ό,τι, μικρός όντας εγώ, δεν πρόλαβα να κάνω
Πράξτε το σεις. Εγώ ήσυχος θα βλέπω από ’δω πάνω.
Και είμαι σίγουρος πως σεις Συντρόφια Αγωνιστές μου
όσες εγώ δεν έζησα θα ζήσετε Χαρές μου-
ότι θα φτιάξετε μια Γη που φαύλους δε θα τρέφει
και στ’ Άστρα τ’ άλλα αντρόπιαστη και χαρωπή θα γνέφει».

Γιώργης Χολιαστός

“Ανώνυμος”

7 Δεκέμβριος 2008 11:34 μμ


ΠΗΓΗ:
Αλέξης Γρηγορόπουλος

3 σχόλια:

flash είπε...

Οι ιδέες δεν χάνονται. Εμείς τις χάνουμε. Και εμείς χάσαμε τον Αλέξη.
Την καλησπέρα μου Κωστή.

flash είπε...

Είναι όμορφο το κείμενο και συγκινητικό. Εγώ έχω τις μαύρες μου. Δεν θέλω να παρηγορηθώ. Γι αυτό.
Φιλιά τώρα!

copperINart I είπε...

Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ!
Φιλιά πολλά!
:)