10/12/2008

ΑΣΠΡΟ~ΜΑΥΡΟ ή ΜΑΥΡΟ~ΑΣΠΡΟ;


photo by: image.google.gr

Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε
αφού η ιστορία σας ανήκει
σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε

Στ' αυτιά μου δεν χωράνε υποσχέσεις
το έργο το 'χω δει μη με τρελαίνετε
το πλοίο των ονείρων μου με πάει
σε κόσμους που εσείς δεν τους αντέχετε

Μένω μονάχος στο παρόν μου
να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
συνένοχο στο φόνο δε θα μ' έχετε

Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
το κόλπο είναι στημένο και στα μέτρα σας
ξεγράψτε με απ' τα κατάστιχά σας
στον κόπο σας δεν μπαίνω και στα έργα σας

Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε
αφού η ιστορία σας ανήκει
σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε

Μένω μονάχος στο παρόν μου
να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
συνένοχο στο φόνο δε θα μ' έχετε…


ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΑΚΝΗΣ
“γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον”

photo by: image.google.gr

2 σχόλια:

flash είπε...

Μπράβο Κωστή. Για το ποστ, για τις σκέψεις σου που διαβάζω, για τον τρόπο που προσεγγίζεις το θέμα, για όλα. Μπράβο σου.
Όσο για το μπλογκ... νιώθω πολύ ωραία εδώ. Να είσαι καλά.

copperINart I είπε...

Σ’ ευχαριστώ πολύ Λίνα μου για το πέρασμα σου και τις όμορφες και ουσιαστικές, σκέψεις και απόψεις σου, που -αν είδες- ευχαρίστως τις «οικειοποιούμαι» και προωθώ. Να είσαι καλά.