07/12/2008

Αλέξης Γρηγορόπουλος

ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ



Τσουκνίδα Blog


Η μαρτυρία του αυτόπτη μάρτυρα κ. Παπαδημητρίου στο MEGA
“Έρχεται ένα περιπολικό στην Τζαβέλα-Ναυαρίνου. Σταματάει το περιπολικό και κοιτάει προς τα κάτω. Σαν να έψαχναν κάτι. Διαπληκτίζονται λεκτικά με μια ομάδα μέσα από το περιπολικό με μια παρέα ανθρώπων. Δεν ήταν κουκουλοφόροι. Υπάρχουν καφετέριες εκεί και ήταν τα παιδιά. Κατεβαίνουν από το περιπολικό οι αστυνομικοί μετά από 50μ και λίγα λεπτά μετά τον λεκτικό διαπληκτισμό.

Δεν έγινε επίθεση και δεν υπάρχει σωματική επαφή. Ούτε στο περιπολικό έγινε κάποια επίθεση. Μόνο μια ομάδα ανθρώπων άρχισε να φωνάζει. Πετάχτηκαν πλαστικά δύο μπουκάλια νερό και ήταν στην θέση τους οι αστυνομικοί. Ξαναμπαίνουν στο περιπολικό και φεύγουν προς Χαριλάου Τρικούπη και γυρίζουν πεζοί με γρήγορο βήμα και φθάνουν πάλι στο ίδιο σημείο.

Στην οδό Τζαβέλα και Μεσολογγίου ήταν η ομάδα που είχαν διαπληκτιστεί. Δεν κινήθηκαν προς το μέρος τους. Υπήρχε απόσταση πάνω από 20 μέτρα. Δεν έφθασαν σώμα με σώμα. Μόνο λεκτικοί διαξιφισμοί σε απόσταση 40μ. Μετά από φωνές και βρισιές, ΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΚΑΙ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. Είδα την προέκταση του χεριού του. Δεν ήταν στον αέρα.”

ΠΗΓΗ:
Τσουκνίδα Blog



ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
8-12-2008

98 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΕΞΗΣ

Ποιος είπε ο Αλέξης χάθηκε; Χάνονται οι Ιδέες
ή πάντοτε στραφτοκοπούν Αγνές και Νιες κι Ωραίες;
Και ποιος την που μπολιάστηκε ολοπρώτη μες στην Πλάση
Ιδέα της Ελευτεριάς, θα μπόρειε να χαλάσει;
Και μόνη Αυτή δεν ήτανε η Ουσία του Αλέξη-
όλα του-Μάτι, Γέλιο, Φως-Αυτή δεν είχε πλέξει;
Κι όταν κανείς τη Λεφτεριά στον Κόσμο μας στεριώνει,
τέτοια Ψυχή-τέτοια Καρδιά ποιο Βόλι τη σκοτώνει;


Ο Αλέξης δεν εχάθηκε. Ζει γύρω μας κι εντός μας
και δίνει Φως στο Σκότος μας και Χρώματα στο Φως μας.

Και Κύριος πάντα του Καλού, που ένα είναι μαζί Του
από παντού ακούγεται η παιδική Φωνή του:
«Ό,τι, μικρός όντας εγώ, δεν πρόλαβα να κάνω
Πράξτε το σεις. Εγώ ήσυχος θα βλέπω από ’δω πάνω.
Και είμαι σίγουρος πως σεις Συντρόφια Αγωνιστές μου
όσες εγώ δεν έζησα θα ζήσετε Χαρές μου-
ότι θα φτιάξετε μια Γη που φαύλους δε θα τρέφει
και στ’ Άστρα τ’ άλλα αντρόπιαστη και χαρωπή θα γνέφει».

Γιώργης Χολιαστός

Karolos27 είπε...

Φίλε να σε ρωτήσω κάτι. Το παλικάρι στη φωτογραφία ο Αλέξης είναι? Μπράβο για την ανάρτησή σου, πενθούμε όλοι μας για τον Αλέξη και ο αγώνας δε θα σταματήσει εδώ.

copperINart I είπε...

Ναι ο Αλέξης είναι.
Σας ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και τα σχόλια σας.

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΖΩ ΕΔΩ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΖΩ... ΑΛΕΞΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΟΥ, ΠΙΚΡΑΙΝΟΜΑΙ ΣΑ ΝΑ ΗΣΟΥΝ.ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ.
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΛΕΝΕ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ, ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ... ΠΟΤΕ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ. ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ, ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΣΦΑΙΡΑ ΜΠΑΤΣΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΙΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ (6/12/2003) ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΣΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥΣ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΑΛΦΑ (ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΟΙΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ. Ο ΜΠΑΤΣΟΣ ΒΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ(;) ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΜΕ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ (ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΕΙ Τ΄ ΑΡΧ.. ΤΟΥ H΄ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ).

copperINart I είπε...

"ΑΛΕΞΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΟΥ, ΠΙΚΡΑΙΝΟΜΑΙ ΣΑ ΝΑ ΗΣΟΥΝ.ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ."
Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου με το σχόλιο σου, να είσαι καλά.

Teri Kordouli είπε...

Αίσχος, Οργή, Ντροπή, Όνειδος… η Ελλάδα του 21ου αιώνα δολοφονεί τα παιδιά της, εκτελεί εν ψυχρώ το μέλλον της, τα όνειρά της, της προσδοκίες της με .. συνοπτικές διαδικασίες.

Έτσι ‘έλαχε’ το Σάββατο στις 6 Δεκεμβρίου, ο τσαμπουκάς και η ανυπέρβλητη ηλιθιότητα κάποιου ‘διορισμένου’ εκτελεστή, ενός ποταπού υποκειμένου που μετρά την υπεροχή και την ανωτερότητα ακριβώς όμοια όπως ένα άγριο ζώο στη ζούγκλα, στέρησαν τη ζωή ενός αθώου μαθητή και βύθισαν το πανελλήνιο σε βαρύ πένθος. Και μήπως δυστυχώς αυτή είναι η πρώτη ή η τελευταία φορά που η Ελλάδα θα ‘θάψει’ τα όνειρα της…

Δώστε εξουσία κύριοι ανώτεροι σε ‘φελλούς’, σε ανύπαρκτους, σε ανθρώπους που λογαριάζουν την ανθρώπινη υπόσταση υποδεέστερη και από αυτή του μυρμηγκιού. Δώστε τους όπλα, κλόμπς, σιδηρολοστούς, σουγιάδες, σιδηρογροθιές, χειροβομβίδες, και ότι άλλο για να επιβάλλετε την τάξη, και με αυτά εάν χρειαστεί σκοτώστε, εξοντώστε, αφανίστε και την έσχατη ελπίδα της Ελλάδας για ένα καλύτερο αύριο.




Αντίο Αλέξη ... ίσως να μην πρόλαβες να καταλάβεις ότι: ‘Οι νόμοι ποτέ δεν ισχύουν γι’ αυτούς που φορούν στολή και κουβαλούν όπλα’
Λυπάμαι και ντρέπομαι που είμαι εκπαιδευτικός και προσπαθώ να ‘ποιώ ήθος’ σε αυτήν την Ελλάδα.

Τ. Κορδούλη

Ανώνυμος είπε...

Και δε μας λέτε τί δουλειά είχε 15ετών από το Παλαιό Ψυχικό να πάει στα Εξάρχεια? Internet Cafe δεν είχε στο Νέο Ψυχικό, στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους? Έπρεπε να πάει στα Εξάρχεια?

Και 15ετών εσείς αφήνετε τα παιδειά σας αμολυτά?

Το ότι ένας μπάτσος έφαγε τον Αλέξη και όχι τρεις "γνωστούς - αγνώστους" θα το πληρώσουμε όλοι τώρα?

sandybarba είπε...

ntrepomai gia prwth fora toso polu pou eimai ellhnida. skeftomai oti sth 8esh autou tou paidiou 8a mporouse na einai o aderfos mou o summa8hths mou h kai akoma egw h idia. pleon gia ola auta ta epeisodio prepei o kosmos na ta valei me thn astunomia kai oxi me thn neolaia giati h orgh ayths dn mporei na e3agnistei etsi apla.... einai san na exw egw ena maxairi, an se skotwsw dn 8a ta valei me to maxairi(se auth thn periptwsh ta paidia pou ta spane) alla me meta(thn astunomia ousiastika) exoume ftasei pleon se ena shmeio pou elpizw na mn stamathsoume na agwnizomaste kai na mn 3exasoume ton gelasto ale3h kai ton adiko xamo tou etsi apla, giati dustuxws h ellada 3axnaei grhgora. kapou edw teleiwsa. ale3h 8a se 8umomaste akoma kai xwris na se h3era gia mena eisai pleon san dikos mou an8rwpos.

copperINart I είπε...

Προς Ανώνυμο (8 Δεκέμβριος 2008 8:53 μμ):
... (η σιώπη μου προς απάντηση σου)

Ευχαριστώ τους άλλους φίλους για τα ουσιαστικά τους σχόλια.

Ανώνυμος είπε...

pros ton anwnumo ,ws ma8htria ofeilw na tou apanthsw pws an arxisoun na epiballontai periorismoi sta paidia, sxetika me pou exoun dikaiwma na pane kai pou oxi, pou "kinduneuoun" kai pou oxi, auto 8a exei sumbei oxi eksaitias ths shmerinhs neolaias, kai ths anwrimothtas ths, alla eksaitias ths apotuxhmenhs prohgoumenhs genias, h opoia den kanei tipota gia na mas sthriksei se opoious agwnes mas, kai mas exei odhghsei se auth th katastash.
Kai eite 8elete na to akoute h oxi, (den me endiaferei, kleiste ta autia sas, outws h allws kserete kala na to kanete auto)oi prohgoumenes genies mas odhghsan se auth th katastash....
kai apanthste mou sas parakalw...:
ti prepei na kanw , na apanthsw egw otan enas enhlikas sto dromo mas koitazei me perifronhsh kai kounwntas to kefali mourmourizei "h shmerinh neolaia.."?
giati ksexasa na sas to pw....
mono auto kseroun oloi...
na mourmourizoun...kai ta bazoun me olous emas pou FWNAZOUME.
sugnwmh pou sas enoxloume dhladh...
alla ena paidi exase th zwh tou!!!

ma8htria apo 8essalonikh
17xronwn

Ανώνυμος είπε...

kai apo pote prepei kapoios na xei douleia gia na paei sta exarxeia? apo pote apagoreutike i kikloforia? oute na sxoliasw den exw kouragio. na pas sto sxoleio tis geitonias sou... koita apo ta kaggela tin wra tou dialleimatos... kai koita tous aleksides....

Carl Norman είπε...

pros anonimo....siga mi se rwtisei kiolas re anegefale pou tha pigaine to paidaki gia na diaskedasei!!!!an itan enas syggenis sou ta idia tha eleges twra e!??!!?kai eleos pia me tous ''gnwstous-agnwstous''...egine karamela sto stomata kati typwn san kai sena!tha eprepe Na ntrepesai kai mono pou skeftesai etsi!ENA KATHIKI SKOTWSE ENA 15XRONO PAIDI KAI ESY RIXNEIS EYTHYNES STO NEKRO!!!!ti na pw....

Ανώνυμος είπε...

Όλοι πενθουν για τον Αλέξη,σαν αθώο θυμα ενος ανεγκέφαλου 'μπάτσου'. Αλλά φτανει. Δεν ειναι κιολας εθνικος ήρωας,μην τρελαίνεστε,δεν αξίζει να καιγονται πανεπιστημια και βιβλιοθήκες(και σημαιες εδω που τα λεμε)ανευ λόγου. Και μετα λετε οτι παλευετε για την παιδεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μια μειονοτητα ειστε και κοντευετε να γκρεμισετε την Ελλάδα..βγαζετε και τα κομπλεξ σας με το πλιατσικο ..αλήτες.

Ανώνυμος είπε...

pros anwnumo polu 8a h8ela na htan kapoios dikos sou. eilikrina mesa apo a va8u ths psuxhs mou sto lew. gia auto auth h xwra dn paei pote mposta oxi mono giati uparxoun kati anegefaloi mpatsoi alla k kati alloi anegegaloi san esena. psofa!

Ανώνυμος είπε...

Έτσι ήταν και έτσι θα είναι, γιατί η δομή που θέλει από τη μια πλευρά την εξουσία και από την άλλη τον εξουσιαζόμενο είναι ένα σχήμα πολύ επικίνδυνο αλλά και διαχρονικό. Και δεν πρέπει να βάλουμε στο ίδιο σακί τον ασκητή της εξουσίας, που έχει και την κοινωνική αποδοχή, με το χειρότερο διαδηλωτή. Μην ξεχνάμε ότι ζούμε σε μια επίφαση δημοκρατίας, μιας δημοκρατίας που βγάζει κυβέρνηση με 40%, έχει για βουλευτή τον Μπουμπούκο και τον Πλεύρη και κυρίως, δεν αφήνει τα παιδιά ν' ακουστούν, όπως κάνουν εδώ. Κι οι καταστροφές που γίνονται τώρα είναι ένα θέατρο με διανεμημένους ρόλους και σκηνοθέτη τα ΜΜΕ. Είναι σα να μας λένε: επίφαση δημοκρατίας ή Χάος. Κι αν σας αρέσει. Έπρεπε να πεθάνει ένα παιδί για να ξυπνήσουμε. Αν και νομίζω ότι σε λίγες μέρες θ' αλλάξουμε πλευρό...

Ανώνυμος είπε...

bευτυχως που υπαρχετε εσεις οι σωτηρες της Ελλάδας,που καιτε και τη σημαια της απο τον πολυ σεβασμο..λοιπον ειστε απλά χαμινια που μισουν την εξουσια-μεχρι να την παρουν οι ιδιοι βεβαιως-βεβαιως,κατι που δε θα συμβει ποτε γιατι προφανως ο ελληνικος λαος δε γουσταρει να σας εκλεξει...και γιατι?? Γιατι ειστε κατωτατου και δε το ξερετε ακομα

Ανώνυμος είπε...

pros anwnumo an mas sevotan h xwra mas kai dn skotwne paidakia opws o kaltezhs kai twra o ale3hs kala kanoume kai thn kaime thn gamhmenh th shmaia kai esena ton idio na kapsoune mwrh ellhnaraaaaaaaaaaaaaa poios eisai re???? xaxaxaxaxaxaxaxa!!!!! profanws eisai mia komple3ara gt dn akousa kanenan na milhsei gia epipedo!!!! xaxaxaxa!!!! gamhse ta eisai!!!

Ανώνυμος είπε...

poios na se sevastei re? sovara milas? ti eisai,ena tipota!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oloi .oi .perithoriakoi .ginate.anarxikoi. afou.den ,pistevete.se.tipota xamena kormia.eiste .oloi.den .anikete.pouthena .ki.exete.komp lex...frikia

Ανώνυμος είπε...

epanastates tis.poutsas

Ανώνυμος είπε...

wraia file mou anwnume pou eisai gamaaaaaaaaaaaatos gia pes mou thn ideologia sou na se akousw! perimenw eimai olh autiaaaaaa!!

Ανώνυμος είπε...

Μια απ'τα ιδια κατασκευαζετε ηρωες στο ασχετο..αλλά καλοι μλκες ειμαστε οι έλληνες..αν ησασταν στον Καναδά η στην Ιταλία θα σας μαζευαν με το κουτάλι απ'τους δρόμους της πρωτευουσας..γύφτοι

Ανώνυμος είπε...

mwrh komple3araaaaaaaaaaaaa!!! dn mou les exeis psuxologika??? mhpws se xtupousan otan hsoun mikros???? ela pes mu mn ntrepesai!

Ανώνυμος είπε...

xaxaxa..pados file ama goostareis exo ena 8eio psixologo..polu koble tupakos...perdiki 8a gineic

Ανώνυμος είπε...

τολάχιστον όταν είχαμε δικτατορία ξέραμε οτι δν μπορο΄θμε να μιλαμε τώρα μασ λένε μιλα μίλα και μετά μασ δολοφονούν χωρισ λόγο!και αυτό το λεσ εσύ δημοκρατία?γιατι εγώ οχι!!!

Ανώνυμος είπε...

Eίναι πραγματικά κρίμα που χάθηκε αυτό το παιδι άδικα σε τόσο νεαρή ηλικία. Ίσως να έθιξε τον αστυνομικο ο ίδιος ή κάποιος απο την παρέα του. Χωρις λόγο, όσο τρελός και να είναι ο αστυνομικός δεν θα αντιδρούσε έτσι. Μερικοί άνθρωποι προφανώς λόγω ανωριμότητας δεν μπορούν να διαχωρίζουν τις καταστάσεις. Η πράξη του αστυνομικού αυτού ήταν αδιανόητη και ακραία, αλλά αν είχαν φερθεί πιο έξυπνα τα παιδιά ίσως να ήταν ζωντανό τώρα το παιδί αυτό.
Καμιά φορά πρέπει να κρατάμε πιο χαμηλό προφίλ, την μαγκιά μας δεν θα την δείξουμε θίγοντας τον αστυνομικο, ούτε βέβαια και το αντίστροφο. Και για όλους εσάς τους ψευτοεπαναστάτες, η ελλάδα για να πάει μπροστά θέλει μυαλά, όχι αλήτες, και πρόβατα σαν εσάς, που δεν γνωρίζετε γιατί φέρεστε έτσι και κάνετε ότι κάνετε μονο και μόνο επειδή σα το πε κάποιος. Με τις πράξεις σας μόνο κακο κάνετε και προκαλείται ακόμα περισσότερο πόνο, δεν βοηθάτε όπως νομίζετε. Από τις πράξεις σας φαίνεται πως δεν δίνετε δεκάρα για την Ελλάδα, αλλά δεν σας φτάνει, ώστε να σκεφτείτε να πράξετε αλλιώς. Ας βοηθήσουμε όλοιουσιαστικά και ο κόσμος θα γίνει καλύτερος...

squarelogic είπε...

"Και δε μας λέτε τί δουλειά είχε 15ετών από το Παλαιό Ψυχικό να πάει στα Εξάρχεια? Internet Cafe δεν είχε στο Νέο Ψυχικό, στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους? Έπρεπε να πάει στα Εξάρχεια?"

Καλά,απίστευτο σχόλιο!
Και το ωραίο είναι οτι ο φασίστας το ξέρει,γι'αυτό και το κάνει εντελώς ανώνυμα!
Λες και μπάτσοι Κάλλαχαν δεν μπορούν να βρεθούν και στο Χαλάνδρι,το Κολωνάκι ή την Κηφισιά.

Λες και μιλά για το γκέττο του Χάρλεμ...
Τι να πω ρε "'ανθρωπάκι",
αν και σιχαίνομαι αυτά που γίνονται
καπηλεύοντας το θάνατο ενός αθώου παιδιού,το σχόλιο σου δείχνει οτι είσαι για φτύσιμο!

Ανώνυμος είπε...

Η Ελληνική σημαία είναι σύμβολο του έθνους μας και τον αγώνων που έκαναν όλοι οι επαναστάτες για την ελευθερία μας και πρέπει να τη σεβόμαστε!Αλλά πείτε μου...Όταν αυτοί που κυβερνάνε δεν δείχνουν κανένα απολύτως σεβασμό σε αυτήν πως απάιτουν να δέιξουμε εμείς???Δίνουν εξούσία και όπλα σε άτομα που μπαίνουν με "βίσμα" χώρις την στοιχειώδη εκπαίδευση για να μας προστατεύουν και μόνο αυτό δεν κάνουν!!!Παρακολουθώ στις ειδήδεις και το μόνο που τους απασχολεί είναι πως θα διωρθωθούν οι ζημιές και πως θα αποκατασταθεί η τάξη!!Επιπλέον κάθε φορά που συμβαίνει κάτι παρόμοιο και βλέπουμε τις ελλείψεις του κράτους βγαίνει και ένας υπουργός που υποβάλλει ΤΥΠΙΚΑ την παραίτηση του χωρίς φυσικά να γίνεται δεκτή! Αν είναι δυνατόν!!!Τα έχουμε εξευτελίσει όλα σ'αυτή τη χώρα!!!Πραγματικά ντρέπομαι και εγώ που ζώ σε μια χώρα τελείως ανοργάνωτη και κυρίως αδιάφορη για το μέλλον της,τη νεολαία!Η δολοφονία του Αλέξη ήταν η σταγόνα που ξεχείλεισε το ποτήρι!Κρίμα που έπρεπε να πεθάνει ένα παιδί για αντιδράσουμε...
Καλό ταξίδι Αλέξη...

Ανώνυμος είπε...

ειναι κριμα και ντροπι για τα σχολεια που κανουν καπιοι τιποι για το που πιγε ο αλεξης και γιατι τον αφησαν και εγω τοτε να ρωτισω γιατι πηγε εκει ο μπατσος και ο διπλανος του γιατι τον αφησε να πυροβολισει...????
και τα σχολεια του ανωνυμου τυπου που μιλαει για οτι εμεις καιμαι την πολη χωρις λογο και οτι ειμαστε απλα περιθοριακη γνοριζει οτι η αστυνομια αντιπροσοπευει το ΝΟΜΟ ????? τον ΔΙΚΑΙΟ ΝΟΜΟ ???? και δεν ειναι για να διοριζετε εκει τα παιδια τον βολεμενον που αυτα τρωγαν φαπες οταν ιταν μικροι και τωρα κανουν καταχριση εξουσιας γιατι ο μπαμπας τους ειχε το κονε να τους βαλει στην αστυνομια ??

ολα αυτα που ειπεσ ανςνυμε φυλε διχνουν ποσο ανιδεοσ εισαι και ποσο βολεμενος εισαι επισης και γιαυτο κιολλας φενεται απτα λογια σου ποσο λιγο νιαζεσε για το συνανθρωπο σου και ανησυχεισ για τα μαγαζια του κεντρου που το οπια ειναι ολα μαγαζια φραγατων ι μεγαλοαιτερειων ντροπι σου τετιοι ανθροποι σαν και σενα μασ φτασαν σε αυτο το σημειο...

κριμα για το παιδι κουραγιο σε φυλλουσ και γονεισ

Ανώνυμος είπε...

Στην πορεία της Κυριακής 7/11/2008 στην ΓΑΔΑ…Ο “Αστυνομικός” σημαδεύει τα παιδιά μας με το όπλο του.Οι δολοφόνοι του κάθε “Αλέξανδρου” είναι ακόμα εκεί έξω.
Ντροπή σας!!

(Οι φωτογραφίες των δολοφόνων)
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=936420

Ανώνυμος είπε...

Διόρθωση για την ημερομηνία του προηγούμενου σχόλιου.Η ημερομηνία της πορείας ειναι "7/12/2008"

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΧΘΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ , ΚΑΤΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟ:Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ'60.ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ?ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

Γει σας παιδια.
ΕΝΑ ΜΥΝΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΠΑΤΣΟ.
Το σαββατο ενας αστυνομικος ΣΚΩΤΟΣΕ ενα παιδι 15 ετων. Στην ερωτιση που του κανανε οι συναδελφοι του¨: γιατι γυρισες; απαντησε: Γυρισα για τον τσαμπουκα, βαρεθηκα να τρωω πετερς.
ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ???????????
Γυρισε για τον τσαμπουκα!!!!!!
Αυτος ειναι ο τσαμπουκας σου ρε Ναζιστικο ΓΟΥΡΟΥΝΙ?
ΕΙΝΑΙ ΞΕΦΤΥΛΑ ΝΑΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΠΑΤΣΟς ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΠΑΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ...

Θα πρεπει να ντρεπεσται ΟΛΟΙ οσοι υποστηριζεται αυτο το ΓΟΥΡΟΥΝΙ, ΟΛΟΙ... Αυτος ειναι ο τσαμπουκας σας .... να τα βαζεται με παιδια.
Τι παει να πει: τι δουλεια ειχε το παιδι εκει?? γιατι ετσι γουσταρε, γιατι απαγορευεται??? ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΤΣΟ????? ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ.

ΤΟ 90% ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΣΥΓΟΥΡΑ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΗΡΩΑ...

Φανταστειτε αν ενας διαδηλωτης σκοτονε μπατσο τι θα του ειχαν κανει!!!!!!!
ειδα δυο μπατσους να χυπανε μια κοπελα στη διαδιλωση...ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΧΡΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΔΥΟ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΟΙ ΛΟΥΓΚΡΕΣ!

ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ. ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΛΟΥΓΚΡΕΣ ΗΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΣΑΣΤΕ.


ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΤΙς ΣΤΟΛΕΣ ΣΑΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΟ. γαμω το μουνι που σασ πεταγε και εσας και αυτων που σας δινουν δικιο

Μαριλένα είπε...

αυτο που συνεβη ηταν ανεπιτρεπτο...ξεπερασε τα ορια της φαντασιας...μπορει να μην τον ήξερα ομως δεν παύει να ειναι συνομηλικος και συμμαθητης...ντροπη του αστυνομικου που στερησε τη ζωη σε ενα αθωο ατομο και προ παντων σε ενα παιδι....οτι και να πουμε ειναι λιγο.....Αλεξη καλο ταξιδι......

Μαριλένα είπε...

οτι και να πουμε ειναι λιγο.....τα συναισθηματα δεν μπορουν να εκφραστουν με λογια...αντιο......Καλο Ταξιδι Αλεξη
συμμαθητρια Μαριλενα 15χρονων απο Θεσσαλονικη

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα στο ότι υτός ο αχαρακτηριστος δεν ειχε το δικαίωμα να αφαιρεσει τη ζωή ενος ανθρώπου πόσο μάλλον ενός μικρού παιδιού.Όμως πείτε μου ειλικρινά,όλοι αυτοι που κάνουν τα αισχρα επεισοδια γιατι τα
κάνουν;;;Έχουν το δικαίωμα ν ακαταστρέφουντις περιουσίες των άλλων;;Ποιος θα τα πληρωσει όλα αυτα;;ΕΜΕΙΣ!!!!!Λοιπόν ας βγάλουν τις κουκούκουλες οι γνωστοί άγνωστοι και να σταματήσουν να έχουν ως άλλωθι το θάνατο αυτού του παιδιού.Όποιος θρηνεί δεν καταστρέφει.

Ανώνυμος είπε...

Ο Αλέξης και ο άδικος χαμος του δεν εχουν να κανουν με την απαραδεκτη αποφαση σας να καψετε την οικονομια και τον πολιτισμο και τον τουρισμο και και και.....
Ο Αλέξης ηταν ο Αλέξης. Οι κουκουλοφοροι ειναι οι κουκουλοφόροι. Καμμια σχεση ουτε καν ιδεολογικη.! Ντοπιάσατε τον Αλέξη μας χτες το βραδυ,λεχρίτες. Ντροπιασατε την κοινωνια μας..αλλά λογικο! Εσεις δεν ειστε οι περιθωριακοι της κοινωνιας αυτης? Ξεσπάτε λοιπον πανω της.
Όχι για τον Αλέξη όμως!! Μη στιγματιζετε το παιδι,ηταν αθωο θυμα,οχι βανδαλιστης σαν εσας. Ηταν το μελλον. Εσεις ειστε,η τουλαχιστον αυτο αποδυκνειετε,η ισοπέδωση του κρατους.
Καμαρωνετε κιολας!
Οκ,δεκτη η αξιοπρεπης διαμαρτυρια του κκε. Αλλα εσεις οι υπολοιποι,οι βαρβαροι,οι υποκινημενοι απο τα κομματα,τον Μπομπολα και τις ΗΠΑ ειστε η καταρα της Ελλάδας. Σας αξιζουν πολλες σφερες.

Carl Norman είπε...

pros ton anonimo pou exei to thrasos na katigorei ena nekro....re fasistomoutro milas gia tous anarxikous kai esy o idios gia na peis tis p****ries sou kryvesai ston oxlo!!!!!!giati re malaka den kaneis anartisi xwrIS tin anonimia.....mas to paizeis kai akomple3aristos!!!!ta idia skata eisai kai me to kathiki pou skotwse ton ale3h....oute na se ftisoume den a3izeis!!!gia kati vlakes san kai esena ftasame edw pou ftasame!!!to magazi ksanaxtizetai kai i tzamaria ksanaftiaxnetai alla to paidi einai nekro!!!!mas to paizeis oti exeis kai ar**dia me to na mas poulas magkia anonima...an exeis kati ekei katw mila fanera....alla mallon eisai tis idias sxolis me ton mpastardo dolofono tou ale3h

EKDIKISI GIA TON 15XRONO EDW KAI TWRA!

Ανώνυμος είπε...

Είναι άσκοπο να μιλάω με ηλιθίους..ολη η Ελλάδα ξέρει πως ο θάνατος του παιδιού είναι άσχετος με τα επεισόδια. Απλά βρικατε δικιολογια για να ξεσπασετε ..ειστε γελοιοι.Όλοι οι έλληνες γελανε μαζι σας,κι οχι δεν ειμαι φασιστας,με το κκε ειμαι,καθικι εισαι εσυ που σε καιρους φτωχειας ρημαζεις ξενες περιουσιες..και μην εκμεταλλευεσαι τον νεκρο για να πλιατσικολογησεις και να καψεις σχολες..υπαρχει κι η ελλογη διαμαρτυρια u know. Αλλά εσυ χεστηκες για τον Αλέξη,στα αρχιδια σου που δεν εχεις κιολας. Να σπασεις τζαμι ηθελες για να πουλησεις αγωνα και ηρωισμο, ψευτο επαναστατη. Κριμα το παλικαρι που, χαιρεστε για το χαμο του. χερεστε γιατι βρηκατε ευκαιρια γι΄'αναρχια. Ξεφτιλα σας.

Ανώνυμος είπε...

και πριν μιλησεις για ανωνυμια σκεψου την κουκουλα που φοραγες χθες

Carl Norman είπε...

eimai 17 xronwn stin kalamata kai paw triti lykeoy...palio vlaka pou tha mou peis na vgalw kai tin koukoula!!apo ti tv ta parakolouthw!tha sou proteina na vgaleis tis paropides pou sou exei foresei to komma sou!3ypna!!!!

kai i anonimia paramenei e!??

Ανώνυμος είπε...

ρε δεν το πιστευω.
τι δουλεια ειχε να κανει 15 ετών στα Εξαρχαια?δεν είχε αλλου internet cafe?
εισαι ηλιθιος/α ρε?ποιο ιντερνετ καφε ρε κακομοιρη.ΓΙΟΡΤΑΖΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΡΕ.ιντερνετ καφε.τι μιλας ρε?ξερεις τι έγινε?ξερεις?ΣΚΑΣΕ τοτε.
"χαμίνια που μισουν την εξουσία"? "κατώτερου επιπέδου"?ρε εσυ τι εκανες τη κυριακη και τη δευτερα?ασε ασε θα σου πω εγω.ΚΑΘΟΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ, ΕΠΙΝΕΣ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΝΙΖΕΣκατσε ρε κοιμησου εσυ.
Δεν είναι η πρώτη φορα ξερεις,ανοιξε και καμια εφημεριδούλα!εμεις 15χρονα και διαβαζουμε.ρε ξυλοκοπούν ανθρώπους.ΠΑΙΔΙΑ ρεε.
δες αυτο:http://papachatzis.tumblr.com/post/63589410/policeviolence

Ανώνυμος είπε...

ποιός πανηλίθιος ρωτάει τί δουλειά είχε ο Αλέξης στα Εξάρχεια? Ξεχάσαμε να βγάζουμε και βίζα για να πάμε στο κέντρο της Αθήνας! Όταν μια μάνα κλαίει τον γιο της, το πρόβλημα σου εσένα είναι αυτό? Ή μήπως οπλισμένοι μπάτσοι με το δάκτυλο στη σκανδάλη βρίσκονται μόνο στα Εξάρχεια? Ή μήπως είναι λίγοι αυτοί που έχουν νιώσει γκλομπ στην πλάτη? Αλλά σιγά μη ξέρεις εσύ από αυτά. Κάτσε στόν καναπέ σου και τουλάχιστον βγάλε το σκασμό. άσε να βγάλουν άλλοι το φίδι από την τρύπα.

Ανώνυμος είπε...

Καθομαι αναπαυτικα στον καναπε μου γιατι σπουδασα και δεν εχω αναγκη απο τα κομμα μου να με παει απ'τα χαμηλα στα ψηλα..Επιπλέον ΑΛΛΑ ειναι τα κομματα ππου βαζουν παρωπιδες..εμένα το κομμα μου δε με στελνει να ληστευω...
Επισης αν δεν εισασταν επικινδυνοι για τη δημοσια ζωη,χθες θα πηγαινα για καφε στο κεντρο της ππολης μου χωρις βιζα.Εσεις ταραζετε την κοινωνικη γαληνη. Και το ξαναλέω ειστε μια θλιβερη μειονότητα. Ευτυχώς.

Ανώνυμος είπε...

Αλεξη,
Ενας αγγελος σαν κι εσενα, δε μπορεσε να ζησει στον ελεεινο μας κοσμο
Μα τωρα εφυγες μακρια απ την αθλιοτητα και τη σαπιλα μας
Οι δρομοι πλυμμηρισαν απ τα δακρυα μας για σενα
Αναμεσα στις φωτιες και τη βροχη απο σφαιρες
Η κρυα ασφαλτος εγινε το μνημα σου
Ευχομαστε να εισαι ευτυχισμενος τωρα αναμεσα στα αστρα
Αποψε ολοι θα κοιταμε τον ουρανο και θα προσευχηθουμε
Να αναπαυθει η αθωα σου ψυχη αιωνια...

Dori 17χρ. απο Θεσσαλονικη

Ανώνυμος είπε...

ειμαι 10 ρονια μεγαλητερος απο το αδικοχαμενο γελαστο παιδι αλεξη.ειναι ντροπη κ εσχος να βγαινουν καπια ζωα με τα ιδια μυαλα που ειχε κ ο αστυνομικος που πηρε την ζωη ενως παιδιου να λενε τετια λογια για το παιδι.υπαρχει θεος κ θα ερθει κ η στιγμη της κρισης οπου θα κριθουν τετια αποβρασματα της κοινωνιας.κριμα γιατι ειχε κ παιδια το ζωω,το αγριμη.πως μπορουν τα ζωα κ περνουν της ζωες αθωων παιδιων.αλεξη καλο σου ταξιδι δεν θα σε ξεχασει ποτε ολη η ελλαδα κ αυτοι που εκλαψαν για σενα.καλο σου ταξιδι χαμογελαστε αλεξη.

Ανώνυμος είπε...

κοιτα ρε καραγκιόζη τώρα κοιτα τα πρότυπα σου τους αστυνομικούς και θα κάθεσαι και στον καναπέ-δεν χρειάζεται να σηκωθεις μην ανυσηχεις- να δεις τι κανουν στα παιδια ρε μαλακα.που δν βαζουν φωτιές απλα πορεύονται με τα πανο.κοιτα και θαύμασε τι κανει το κομμα σ και όχι μονο το δικό σου.ΟΛΑ
σπούδασες και κάθεσαι.θα πρεπε να ντρεπεσαι

Ανώνυμος είπε...

mou fainete 8eleis na thn akouseis thn panagia sou k.anwnume. poios eisai re vlaka??? na ta kapsoune olaaaaaaaaaaaaaaaaaa ola mpas kai 3upnhysoun kati kataxazoi san esena skatokoumouni. (sandy)

Ανώνυμος είπε...

παιδια σταματιστε καταστρεφομαστε

Ανώνυμος είπε...

adio Alexi
oli oi an8ropoi 8a se 8imude os epanastati tus, san ekinon p icose to kefali k mas esose

Ανώνυμος είπε...

Σοκ, Θλιψη, Οργη, Αηδια.
Τα συναισθήματα που βιωσα ως θεατης της δολοφονιας.
Σοκ απο την απιστευτη και ξεδιαντροπη δολοφονία ενος 15χρονου παιδιου.
Θλιψη για τον θάνατο ενός παιδιού που δεν μπορεί πια να ερωτευτεί, να αγαπήσει, να κάνει όνειρα, να κάνει ερωτα, να αγωνιστεί, να ελπίζει. Δεν μπορεί να κλάψει, να θυμώσει, να εκφραστεί, να νιώσει. Γιατί?
Για να επιβάλει την εξουσία του ένας άνθρωπος,ένα παιδί δεν θα γνωρίσει την ζωή?
Οργή, για μια στυγερή δολοφονία, οργή και αηδία για την απαθεια των πολιτικών, των ΜΜΕ.
Κανείς απο τους ανθρώπους που μας κυβερνούν και καθορίζουν τις ζωές μας δεν ανέλαβε την ευθήνη. Οι μπάτσοι λένε και ξαναλένε οτί δεν είναι ολοι κακοί, Οι πολιτικοί οτί θα υπάρξει παραδειγματική τιμωρία.
Μιλάνε όμως για της ευθήνες που έχουν? Μας υποσχέθηκε κανείς οτι δεν θα ξανασυμβεί?
Και μέσα σε αυτά ΜΜΕ να κανουν πάρτυ πάνω σε νεκρούς.
Οργή και αηδία για όλους αυτούς καθώς και για μένα, που επιτρέπω σε αυτά να συμβαίνουν.

Ανώνυμος είπε...

adio Alexi
se euxaristume p mas anixes ta matia k icoses to anastima su brosta se ena dolofono pu an den adexe pia tis petres na paretudan para na aferesi mia an8ropini zoi.Oli mas 8a se 8imomaste san ena pedi pu ipe auto p enio8e xoris na fobi8i to 8anato.
eki p briskese na min 8imase ton adiko kosmo, alla tis kalles stigmes p ezises ston adiko kosmo...
oli 8a se 8imumaste me ena triadafillo sto xeri...

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΛΕΞΗΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΕΖΗΣΕ ΣΤΟ ΣΚΑΡΤΟ ΜΑΣ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΜΕ ΑΙΣΧΡΟ ΤΡΟΠΟ. ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ! ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ! ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ! Ο ΑΛΕΞΗΣ ΘΑ ΖΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΜΑΣ ΠΛΕΟΝ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αλέξη θα ζεις πάντα μέσα μας...
Θα έκανα τα πάντα για να σε φλερω πίσω...
Είσαι ένας θρύλος που θα μείνει στη μνήμη μας πάντα νέος.

ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!!!

Αν θα βγεις, δε θα βγω, μέσα θα κλειστώ
ένα φως θα κρεμάσω για να έχω ουρανό
θα κοιτώ, θα γελάω, θα φυσάω τον καπνό
και θα λέω δεν πονάω μα βαθιά θα πονώ

Η καρδιά, η καρδιά μου, έτσι είναι η καρδιά
θα τη βρω, θα την πιάσω, θα την πάρω αγκαλιά
και θα βγω άλλο βράδυ με φιλιά και ποτά
και θα λέω είμαι εντάξει μα δε θα 'μαι καλά

Δες καθαρά για σένα υπάρχω
δες καθαρά εσένα θα 'χω
πάντα βαθιά σα σφαίρα στη καρδιά

Κι αν με δεις κι αν σε δω, ένα ξένο κοιτώ
και δε θα σε γνωρίζω και δε θα σε κρατώ
η ζωή μου θα κυλάει σα βροχή σα νερό
και εγώ δε θα σ' έχω και θα λέω δεν πονώ

Η ζωή, η ζωή μου θα γεμίζει μπετό
ένας άνθρωπος χτίζει τον πιο ωραίο γκρεμό
και θα πάω και να πέσω και μετά θα γελώ
και θα λέω δεν πονάω μα βαθιά θα πονώ

Δες καθαρά για σένα υπάρχω
δες καθαρά εσένα θα 'χω
πάντα βαθιά σα σφαίρα στη καρδιά

Δες καθαρά αυτή η φωνή
για σένα ξεσπά, για σέν' αντηχεί
πιο δυνατά για σένα τραγουδά

Ανώνυμος είπε...

Μην ασχολείστε άλλο με τον τύπο που ρωτάει αναρωτιέται όλο αφέλεια, γιατί βολτάριζε το παιδί στα Εξάρχεια κι όχι στο Ψυχικό, και "μας" τα λέει γιατί αντιδρούμε "εν θερμώ" για μια εν ψυχρώ δολοφονία από "όργανο της τάξης" και την αναλγησία των κυβερνώντων σ' οτιδήποτε συμβαίνει σ' αυτή την κωλοχώρα. Προβοκάτορες υπάρχουν σ' όλα τα blogs, ΒΑΛΤΟΙ για να μπερδεύουν αυτούς που έχουν κάτι να πουν. Κι είναι ένας απ' αυτούς. Ξου ρεεεεεεεεεε. Μπατσάκο, που θα πεις οτι είσαι και ΚΚΕ. Πόσο αποπροσανατολισμό να φάμε πια, μπαφιάσαμε.

Ανώνυμος είπε...

pragmatika giati dn ginesai mpatsos?etsi 8a mporeis kai esi na exeis tin xara na skotoseis kapoion 15xrono gia na deixeis oti exeis arxidia pou mallon dn exeis.skise to ptixeio sou Mr Spoudagmene kai gine mpatsos nomizo oti sou tairiazei apolita.telospanton sou dinoume axia me ola auta.to thema einai oti ena paidi 15 xronon efige kai den tha ksanagirisei.i sfaira dn xtipise mono ton Alexi alla kai olous mas.fisika kapoious anamesa mas dn tous ekane zimia giati einai idi sapioi mesa tous.opos kai to 1985 xtipise allon ena 15xrono,ton Mihali Kalteza.ti na po.i aidia xehilizei apo pantou.apo tin mia gia tin psixri dolofonia tou Alexi apo ton dolofono-mpatso kai apo tin alli gia tis sapies gnomes pollon apo edo mesa. Antio Alexi.tha eisai gia panta stis kardies mas.to aima sou ebapse kokkini tin orgi mas.Kalo taxidi file

Ανώνυμος είπε...

Τι να πω,ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ για την Ελλάδα.ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ ΌΤΙ ΧΆΘΗΚΕ ΕΤΣΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΠΡΟΣΤΆ ΤΟΥ.Ο ΑΛΕΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΗΡΩΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΑΛΕΞΗ Σ'ΑΓΑΠΑΜΕ

Ανώνυμος είπε...

Ο Αλέξης θα μπορούσε να είναι ο μικρός μου αδερφός, ο φίλος μου, ένας δικός μου άνθρωπος...θα μπορούσε να είναι ένας από εμάς. Αυτό που μας μένει τώρα είναι να αφήσουμε ένα λουλούδι στη μνήμη του, να του ευχηθούμε καλό ταξίδι και να μην ξεχάσουμε ποτέ το όνομά του και τον τρόπο με τον οποίο μας άφησε. ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
Ας μη γελιόμαστε όμως. Όλες οι καταστροφές που έγιναν τις τελευταίες μέρες δεν έγιναν στη μνήμη του Αλέξη. Αυτό ήταν απλά η αφορμή για να ξεσηκωθούν όλοι αυτοί που (για τους δικούς τους λόγους)βράζουν μέσα τους με την κατάσταση που έχει φτάσει η χώρα μας. Δε θέλω να ντρέπομαι άλλο γι αυτή τη χώρα, γι' αυτή την πόλη που με κάθε τρόπο διώχνει μακριά τους ανθρώπους της. Αυτές τις μέρες το συναίσθημα όλων μας και ειδικά όσων χρειάστηκε να περάσουν από το κέντρο ήταν διαφορετικό από αυτό που θα ήταν αν είχαμε πόλεμο;

Αλεξάκο... αντίο και καλό σου ταξίδι από αυτή τη θλιμένη και ντροπιασμένη χώρα...Θα σε θυμόμαστε όλοι.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας..
Είμαι ένα 17χρονο κορίτσι από την Κύπρο. Λυπάμαι αφάνταστα για ότι συμβαίνει στην Αθήνα, αλλά ακόμα πιο πολύ στεναχωριέμαι για το θάνατο του Αλέξη. Για όνομα του Θεού ρε παιδιά.. Δεν το χωράει ο νους μου δηλαδή.. Έβαλα ειδήσεις ένα ωραίο μεσημεράκι και ξαφνικά ακούω "15χρονος νεκρός από σφαίρα αστυνομικού". Εκεί έμεινα.. Είχε καιρό να κλάψω έτσι για κάποιον που δεν είχα ξαναδεί.. Ακόμη και τώρα που γράφω αυτό το σχόλιο τα δάκρυα τρέχουν στο πρόσωπό μου. Οργή. Είναι η μόνη λέξη που μου έρχεται αυτή τη στιγμή.. Μακάρι όλα αυτά που λέγονται και γίνονται, να έφερναν πίσω τον Αλέξη.. Ένα παιδί που έχασε τη ζωή του, πριν καν αυτή ξεκινήσει.. =[

Γεωργία.

Ανώνυμος είπε...

ποιος ειπε οτι υπαρχουν φραγμοι σε ενα 15χρονο?
ποιος μπορει να αποτρεψει ενα παιδι ν παει καπου και αυτο να μην παει?
ΖΩΑ που καθεστε και λετε τετοια πραγματα και ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ
Ρε εξυπνοι ακομα και να πεις στο παιδι σου να μην παει καπου,αυτο θα σε ακουσει?Το παιδι αν θελει να παει καπου ΘΑ ΠΑΕΙ οτι και να του πει ο γονεας του.
Και αλλωστε τι ειναι τα εξαρχεια?Ναρκωμανεις εχει και αυτοι δε σε πειραζουν.Τωρα φανηκε ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ.
Επισης η μανα του παιδιου ηταν εκει κοντα.Για αυτο ειχε παει το παιδι εκει.Το ειπαν οι ειδησεις.
ΖΩΑ που καθεστε και λετε οτι σας ερθει.
λες και εσεις μικροι δε τα κανατε αυτα.Λες και ολοι σας που κρινετε,οταν ησαστε παιδια,ησασταν αγγελουδια!
Και οσοι αλλοι λενε οτι ολα αυτα γινονται για τον Αλεξη επιτρεψτε μου να γελασω.ΜΠΟΥΧΑΧΑ.
Ολα αυτα τα επεισοδια,οφειλονται στο βατοπεδι,στους αστυνομικους,στο θεμα του Αλεξ,ΣΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ.

ευχαριστω
μια 17 χρονη

Ανώνυμος είπε...

s auton pou anarwtietai ti doyleia eixe o alexis sta exarxeia:o,ti douleia hthele eixe re malakimeno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ena elpizw re malaka:na mhn kaneis pote s paidia k klhronomhsoyn ta sapia s myala re eleine type!!!!!!!!!!!!!!!!15 xronwn re malaka 15 xronwn esvhse k toy katalogizeis eythines!!!!!!ante gamhsoy!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μια νύχτα του Δεκέμβρη,
στη Τζαβέλα
τα δεκαπέντε χρόνια σου Αλέξη,
κοπήκαν, και κοκκίνισε η κορδέλα,
δεν πρόλαβες να βγάλεις ούτε λέξη.

Φτύνω την ερμηνεία σας,
γαμώ την κοινωνία σας
αδιάφοροι άμα ζήσετε,
θαρρείτε θα ευτυχήσετε.

Μια νύχτα του Δεκέμβρη,
στα Εξάρχεια,
κλέψανε απ’ τα νιάτα την ελπίδα
τα υποκριτικά φορέσαν τ’ άμφια,
όμως, δεν σβήνει έτσι η κηλίδα.

Ανώνυμος είπε...

Στα μαθητικά μου τα βιβλία,πίσω από τις λέξεις έρχεται ο Αλέξης και με ποιάνει μία μελαγχολία...

Καλό σου ταξίδι Αλέξη...Θα σαι πάντα μέσα στις καρδιές μας...

Ανώνυμος είπε...

...6/12/2008...AΔΙΚΟΣ ΧΑΜΟΣ ΕΝΟΣ 15ΧΡΟΝΟΥ...
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ...Η ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΜΑΣ...
ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΣΦΑΙΡΑ ΕΝΟΣ ΠΟΥΣΤΗ ΚΩΛΟΜΠΑΤΣΟΥ,ΕΝΟΣ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΜΑΘΕ ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΣΚΟΥΜΕ ΣΕ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ...
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΗΞΕΡΑ ΠΝΙΓΜΕΝΕ ΜΟΥ ΑΓΓΕΛΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΥΜΑ...ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ...ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ...

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΠΑΛΙΟΦΑΣΙΣΤΑ ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΕΙΣ?ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΜΥΑΛΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΄ΣΕΝΑ ΠΑΕΙ Η ΧΩΡΑ ΠΙΣΩ...ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΑ ΄ΣΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΔΩ ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΄ΘΕΛΕΣ Ν΄ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ...ΤΙ ΜΥΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ...ΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΟΤΕ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΕΓΩ ΚΙ ΌΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝΕ...ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΟΣ...
...ΑΛΕΞΑΚΟ ΑΝΤΙΟ...
ΑΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ,ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ 'ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ,ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ...

Ανώνυμος είπε...

Αρχίσανε και τις δημοσκοπήσεις τώρα...
Είμαστε αηδιασμένοι..
Υπάρχει καμμιά δημοσκόπηση που να μετράει την ανηθικότητα την βαθιά που τόσα χρόνια βλέπουμε γύρω μας, που μας περιτριγυρίζει σαν ύαινα και μας καλεί να πουληθούμε να ξεφτιλιστούμε να χάσουμε κάθε αξιοπρέπεια;
ΟΧΙ Έκκληση! Μην διευκολύνετε την χειραγώγηση !
Μην απαντάτε σε δημοσκοπήσεις!
Προσπαθείστε όλοι!
Αξιοπρέπεια και Ελευθερία!!!!!
Μετά όλα τα άλλα...

dimos είπε...

Diabasa prosektika olles tis anarthseis kapoios anonymos pou den exei ta @@ na grapsei me to onoma toy kathete kai leei mlk kai ypostirizei enan mpatso kai to symperasma pou ebgala einai oti o antropos aytos den exei kamia anagkei kai ap oti katalabeno prpei na einai enas apo aytous pou ploutisan apo thn xounta den exei anagkh kai den ton noiazei tipota
THelo na tou kano merikes erothseis:

Re file an o alekshs htan o gios soy, adelfos sou kapoios sygkenis sou ti tha eleges??Ti tha ekanes??


Aleksako Kalo Taksidi elafri to xoma pou se skepazei.

Ανώνυμος είπε...

Το μόνο που αισθάνομαι σαν πολίτης του δήθεν κράτους δικαίου, είναι οργή και ντροπή για τους υπαιτίους. Και αυτά που γίνανε σε όλη την χώρα εδώ και 4 ημέρες είναι η φωνή του λαού μας. Κάψτε και σπάστε όλη την Αθήνα, αλλά όχι περιουσίες ανθρώπων, ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΗΡΙΑ.

Ίσως έτσι καταλάβει η παρεούλα που μας "κυβερνά".

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ,Ο ΑΛΕΞΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΤΣΟ ΔΕΝ ΧΡΕΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΜΕ Κ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΖΩΕΣ ΑΘΩΩΝ ΔΗΘΕΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ!!!ΘΕΛΕΤΕ ΕΚΔΙΚΗΣΗ?ΠΑΤΕ Κ ΚΑΨΤΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ Κ ΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΗΝ ΠΑΤΑΤΕ ΟΜΩΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ!!!ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ Κ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ......ΟΧΙ ΕΤΣΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΧΙ!!!ΤΟΣΟ ΑΝΗΘΙΚΑ!!!

ΣΤΕΛΛΑ-17

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ..ΚΑΦΤΕ,ΣΠΑΣΤΕ..ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ,ΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ,ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΚΛΠ.ΟΧΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΔΙΑΔΗΛΩΣΤΕ...ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ..ΤΙΜΗΣΤΕ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΞΕΣΠΑΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΙΤΙΟΥΣ!!!ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ, ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΤΙ..ΑΛΛΑ ΣΩΣΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΣΤΑΓΟΝΑ ΠΟΥ ΞΕΧΥΛΗΣΕ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ!!! ΑΛΗΞΗ ΘΑ ΖΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

Autes tis meres opws oloi, exw akousei polla kai diafora sxolia gia ta osa diadramatizontai.
Egw aplws tha hthela na mou exigisei kapoios:
1. To oti espasan kai to magazi tis manas tou paidiou, htan foros timis sto thanato tou?
2. Gt prepei na spasoume ola ta dhmosia kthria? gia na ta plhrwsoume meta EMEIS me diplous kai triplous forous?
3.Osoi enantionontai me tous dhmosiografous den eida na phgainoun na spane kanenan t/o stathmo..
4.osoi spane ksenes periousies gia na anatrapei h ellada, gt den vazoun fwtia sta dika tous spitia wste na diamartirithoun?
5. Osoi to paizoun grothia sthn eksousia, as spasoun to spiti tous arxika pros endeiksi diamarturias kai oxi tou kathe anthrwpakou.

Einai polu eukolo na kanoume th douleia mas me ksena koluva telika e?

Ανώνυμος είπε...

Νοιώθω μουδιασμένη και παρακολουθώ όλα όσα διαδραματίζονται. Ο μπάτσος αυτός σκότωσε τον Αλέξη, τα όνειρα, όλα τα νέα παιδιά, τη Δημοκρατία σ' αυτό τον τόπο. Κι έρχεται τώρα, όπως έμαθα πριν λίγο, ο δικηγόρος του (γνωστός και μη εξαιρεταίος) και δίνει απάντηση στο "Γιατί" όλων μας..."Παρεξήγηση, πρόκειται για λάθος", μας απάντησε...Τί να πω...Δεν υπάρχει τίποτα σ' αυτή τη χώρα πια...Δημοκρατία, δικαιοσύνη, όνειρα...όλα...καμμένα...

Ανώνυμος είπε...

ale3h se euxaristiume pou mas anoi3es ta matia.Anti na diamarthrh8oun me a3ioprepeia k sebasmo pros th adikoxamenh s psyxh 3exinontai stous dromous k katastrefoun oti broun brosta tous. 8a borousan kalista na spasoun opoio astynomiko tmhma broun brosta tous h telos pantwn s ena dhmosio kthrio,-a alla protimoun na 3espoun panw se idiwtikes periousies.panw sth zwh tou ka8e ellhna polith me apotelesma na strefetai twra stous "anarxikous". edw 8elw na 8imisw pws tote sto politexnio,opws ema8a, thn epanastash thn kanane autoi pou apokalountan anarxikoi.Ara mas exoun swsei 3ana sto parel8on.Elpizw na to kanoune k twra gia na mhn paei xamenh h 8isia tou alexh.KALO TA3IDI a

William_The_Light είπε...

Καλησπέρα σε όλους σας.Είμαι 19 χρονών και σε 1 μήνα γίνομαι 20.Βλέπωντας τι έγινε με τον Αλέξη και πως καίγεται όλη η Αθήνα μπροστά στα μάτια μου,έχω σκεφτεί πως θα μπορέσω να ζήσω μέσα σε αυτό το χάος που θυμήσει Ιράκ?Θα μπορέσω να κάνω μια υγειή οικογένεια και να αναθρέψω σωστά τα παιδιά?Μάλλον οχι...Γιατί η αποχώρηση του Αλέξη τα είπε όλα:Μην επαναπαύεστε!!!Σήμερα πήγα στην πορεία της Ολμέ μαζί με την μητέρα η οποία είναι εκπαιδευτικός.'Ηταν μεγάλη η συμμετοχή αλλά δεν ακουγοντουσαν οι φωνές μας.Πιστεύω πώς ήρθε η ώρα να σταματήσουμε τις πορείες και να αρχίσουμε κάτι ποιο ουσιαστικό.Ο Αλέξης που μας βλέπει από κάπου νομίζω πως περιμένει να αυξήσουμε τις ενέργειες μας και να δυναμώσουμε τις φωνές μας...Καλό ταξίδι,Αλέξη...

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΔΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΠΩΣ ΕΝΑ ΑΘΩΟ ΓΕΛΙΟ ΠΑΙΔΙΟΥ ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ...Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΓΑΜΗΜΕΝΟΥ ΜΠΑΤΣΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ 'ΝΑΙ ΣΚΛΗΡΗ...ΑΛΕΞΗ ΕΦΥΓΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ...ΔΕ ΣΕ ΗΞΕΡΑ ΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΩΤΟ ΣΟΥ,ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΝΑ 'ΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΦΩΣ,ΟΝΕΙΡΑ,ΕΛΠΙΔΑ ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ ΜΟΝΟΜΙΑΣ...ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΔΕ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΠΙΣΩ,ΟΛΑ Τ'ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ...ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΘΑ 'ΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ...ΑΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ'ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ,ΘΑ 'ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...

Ανώνυμος είπε...

Τις τελευταιες μερες ασχολουμαστε ενδελεχως με τις ευθυνες και με το πως συνεβη η δολοφονια το Αλεξη. Γεγονος ειναι ενα: ο Αλεξης δυστυχως δεν γυρνα. Θα ηθελα ωστωσο να εστιασω σε δυο πραγματα: 1)το ΠΟΙΟΣ και μετα το ΠΩΣ καθως και 2)σε αυτους που δυσφημουν ολους τους ειρινικους διαδηλωτες σπαζοντας το συμπαν.
1)Υπαρχουν προς το παρον δυο υποθεσεις: ή οτι ο κολομπατσος(*) τον πυροβολησε ΕΝ ΨΥΧΡΩ, ή οτι η σφαιρα του αστυνομικου (*: προσοχη στους χαρακτηρισμους) ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΤΗΚΕ απο καπου ΨΗΛΑ(τραυμα απο πανω προς τα κατω). Το σχολιο?: Μηπως θα επρεπε να εξετασουμε την περιπτωση καποιος
ΑΛΛΟΣ (κατα πασα πιθανοτητα ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ -της δεξιας ή της αριστερας-)ξεροντας τα επακολουθα της πραξης του και ξεροντας οτι θα κατηγορησουν το μπατσο πυροβολησε απο καπου ΨΗΛΑ τον ΑΛΕΞΗ?!!! Μηπως για αυτο ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑΝ οι δικηγοροι?!!! Σατανικο, ε?! Αλλα διολου απιθανο εαν δε βρεθει το σημειο που εξοστρακιστικε η σφαιρα. Προσοχη! Δεν υπαινυσομαι τιποτα, απλα υποθετω!
2) Δεν ντρεπονται καθολου αυτοι οι "γνωστοι αγνωστοι"(*) που εκμεταλλευομενοι τη θλιψη των ειρηνικων διαδηλωτων (*παλι προσοχη στους χαρακτηρισμους) και της οικογενειας του Αλεξη σπανε οτι βρουν και το λεηλατουν απο πανω!!! Κατεστρεψαν μεχρι και το μαγαζι της ΜΗΤΕΡΑΣ του Αλεξη!!!
Τελοσπαντων, οτι και αν πουμε ο Αλεξης δεν γυρνα...
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΛΕΞΗ... ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ...

Ανώνυμος είπε...

Η μάνα του Αλέξη είναι ποίο Άντρας από αυτό το κτήνος .έμαθε στα παιδία της πώς να ζούνε περήφανα στη κοινωνία. Ο κύριος ΔΟΛΟΦΩΝΟΣ όμως δεν του μάθανε τίποτα οι γονής του .Είναι ένα τίποτα στην κοινωνία αυτή .Πάντα δεν είχε φίλους και πάντα έμενε στο περιθώριο της καθημερινότητας. Φίλε αυτό που δεν μπόρεσες να κάνεις 37 χρόνια το έκανες σε τρία λεπτά, και έγινες διάσημος σε όλο των πλανήτη γη. Ας μη φοβάται ο φιλαράκος δεν θα του κάνουν τίποτα .αλώστε γι αυτή τη εργασία πληρώνετε ,και αυτό ακριβώς έκανε ,γιατί να των τιμωρήσουν;

Ανώνυμος είπε...

Ήταν απόγευμα, τα πάντα γύρω ήταν βουβά, ένα ελαφρύ αεράκι σκέπασε τη γη κάτω από το άσπρο πέπλο του. Γύριζαν πελώρια σύννεφα έκρυψαν το θολωμένο ουρανό, τα αστέρια έχασαν τη λάμψη τους, τα δέντρα κουνούσαν νευρικά τα φύλλα τους, τα λουλούδια μαράθηκαν, τα πουλιά χάθηκαν, στο πλατύ ρυάκι το νερό στέρεψε, ο κόσμος ήταν άκεφος, οι δρόμοι βουβοί, τα αυτοκίνητα χαμένα και μόνο δίψα για εκδίκηση ήταν χαραγμένη στις ψυχές των ανθρώπων. Όλοι απορούσαν που οφείλονταν όλα αυτά. Και ξαφνικά ΕΝΑ ΝΕΑΡΟ ΑΓΟΡΙ ΝΕΚΡΟ. Τότε όλοι κατάλαβαν γιατί συνέβη η αλλαγή στη φύση και δεν τους έδινε σημασία. Γιατί η φύση πενθούσε εσένα ΑΛΕΞΗ…. Κι αγνόησε τους άλλους. Γιατί κι η φύση δεν μπορεί να κλάψει αλλά σε πένθησε με το δικό της τρόπο: ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΛΑΜΨΗ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΕΧΑΣΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ……………..

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΛΕΞΗ.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΩΝΙΩΝ
ΠΙΕΡΙΑΣ. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ…………

Ανώνυμος είπε...

an einai dinaton rr na iparxoon atoma poo na iposthrizoon auton tn kolompatso...k epeidh dld pige sta exarxeia ti simenei?oti eprepe na faei sfera?dld skefthte kapoioi prin milhsete...o mpatsos einai ena kathiki kaimiso kai fanike kai apo thn simperifora poo edixe.ean dn eixe skopo na tn skotwsei tha pigene na voithisei dn tha evrize oute tha efeuge...kai tr o palio m*** vgenei k kathgorei ena NEKRO PAIDI poo skotwse o idios oti itan kolopedo kai pws t eixan diwxei apo thn sxolh poo itan...pragma poo dn alitheuei....palio gooroonia mpatsoi rr...A KAI GIA AUTOOS POO LENE TOOS IPOLOIPOOS ANARXIKOOS KAI GIA AUTOOS POO KAINE EPEIDH IPOSTHRIZOOME TO PEDI KAI KATHGOROOME FISIKA TON MPATSO DN SIMENEI PWS IMASTE IPER TWN ANARXIKWN GT TA EXETE MPERDEPSEI T PRAGMATA.EIMASTE KATA AUTWN POO KAINE KAI XRISIMOPOIOUN TO PEDI G DIKAIOLOGIA KAI KATA TOO KOLOMPATSOO....LIGH SKEPSEI THELEI PEDI KAI KOOKOOLOFOROI DN PANE PAKETO....

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΘΑ "ΘΑΦΤΕΙ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ, ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ "ΘΑΦΤΕΙ" ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ. ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΥΤΟΠΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ, ΝΑ ΝΤΡΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ (ΤΟΥ ΜΠΑΤΣΟΥ) ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ: ΜΙΑ ΦΥΛΑΚΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΕΚΛΕΙΝΕ" ΑΥΤΟΣ ΜΕΣΑ! ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ...... ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ!!!! ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΞΕΧΥΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛ.ΑΣ. ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΞΕΒΡΑΚΩΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΕΙΣ, ΣΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ 1 ΤΣΙΓΑΡΟ ΧΑΣΙΣ, ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΒΑΛΙΤΣΕΣ (..Ή ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ PUMPERS)ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΧΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ. ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ? ΓΙΑ ΤΗ SIEMENS? ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΗ? ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΊΑ? ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ? ΚΑΝΕΙΣ.. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΠΛΗΡΩΣΑΝΕ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΝΟΜΊΖΕΤΕ?
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΤΩΡΑ, ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ (ΒΛΕΠΕ ΛΑΛΙΩΤΗ, ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΙΣΑΝΤΑ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΑΜΑΝΑΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ). ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΜΑΣ ΦΕΡΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ 20ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕ ΟΛΑ....
Ο ΚΑΝΑΚΗΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ΕΙΠΕ ΚΑΤΙ ΤΡΟΜΕΡΟ. ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΛΙΓΟ ΣΗΜΑΣΙΑ: " ΜΟΧΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ - ΚΙΝΗΤΟ, LAPTOP, ΑΓΓΛΙΚΑ, ΓΑΛΛΙΚΑ, ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΟΥΝ ΒΟΛΤΑ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥς, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΉΣΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΙΟΥΝ".... ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΙΓΑΚΙ....

Ανώνυμος είπε...

egw tn ale3h dn tn h3era...omws 8 borouse n einai filoc m summa8hths m alla k aderfoc m.....dn borw loipon n pistepsw pws ena 15xrono agori exase tn zwh t e3aitias enoc skatobatsou(m olh tn shmasia ts le3hs)exase tn zwh t...t ti egine ekei dn m afora ...oti k n egine omws dn dikaiwlogeitai enas ekpaideumenos an8rwpos(o opoios exei k paidia )n shkwnei t oplo t k n skotwnei opoion 8elei...poso mallon ena mikro paidi...droph....

poioc epetrepse s enan tetoio an8rwpo n oploforei.....????

alla pragmatika 3erete poio einai t gamoto ths upo8eshs????
oloi eseis p deixnete oti endiafereste...s ena mhna 8 t exete 3exasei ola......

DREPOMAI...

ELPIZW N ME DIAPSEUSETE....

R.I.P. ALEXH.....

Ανώνυμος είπε...

kat arxas KAMIA DIKAIOLOGIA DEN UPARXEI g t tragiko gegonos. tn apwleia ts zwhs enos anhlikou dn t dikaiologei tpt k ennoeitai pc kamia suggnwmh dn dior8wnei t oti sunevvh. h sfaira t oplou dn uphr3e mono h aitia 8anatou tou agoriou alla k h aformh g n ekfrastoun epitelous ola osa "sigovrazan" sts suneidhseis tn Ellhnwn toson kairo. dn eimai vevaia uper twn katastrofwn t dhmosiou viou k tn periousiwn tn politwn alla katalavainw pc h antidrash auth ein katanohth.g auto opc eipe k o Lazopoulos mn epikentrwneste st gegonos oti dld espasan tzamaries magaziwn, alla epeidh espase h tzamaria ts dhmokratias. k ein alh8eia, gt ap tn stigmh p o ka8enas p exei ena oplo t opoio t dinei megaluterh dunamh mporei etc au8eraita n skotwsei ena paidi, tote g poia dhmokratia milame? tn Alexh dn tn skotwse o sugekrimenos mpatsos, t xeri p kratouse t oplo htn t xeria t kratous, oloklhrhs ts koinwnias p t epetrepse n oploforei ontas "eidikos ekpaideumenos frouros". telws pantwn polla ein auta p prepei n eipw8oun k n upogrammistoun alla auto fusika dn 8 ginei mesa s merikes grammes alla mesa apo agwnes, apo diamarturies, mesa apo prospa8eies rizikhs allaghs. gt pisteuw k 8elw n elpizw pc mprei n alla3ei h katastash. as mn viastoun lpn oloi n kathgorhsoun osous vgainoun st dromo k diamarurontai gt prokeitai g t xamo t summa8hth ms asxeta apo t an phagainame st idio sxoleio h oxi, an tn gnwrizame proswpika h oxi o Alexhs ein o filos ms o suggenhs ms k o 8anatos t dn ein kt makria apo ms k g auto as mn t antimetwpizoume etc k kuriws MN AFHSOUME N 3EXASTEI opc 3exasthkan k tosa alla eglhmata kata t opoia h koinwnia skotwnei h idia t paidia ts.

kalo ta3idi Ale3h
dn s 3exname

Ανώνυμος είπε...

pedia stamatiste na asxoliste me ton anekdiigito afto tipo ke as dume ti kanume apo do ke pera. Ta matia anixta ke ta aftia sikomena. Prepi o kosmos na mini ksipnios, na min tin ksanapesi se kamia evdomada. Me opio tropo o kathenas mpori prepi na petaksume tin sapila. Den kolonume

Ανώνυμος είπε...

gia na dikeothi oso ginete i mnimi tu aleksaki. Tha vlepi apo ki pano ke tha xerete.

Ανώνυμος είπε...

Idoy to prosopo toy mpatsoy.

http://assets.tanea.gr/files/2008-12-10/frouros.jpg

Ανώνυμος είπε...

Στον ανώνυμο που αναφέρει τι δουλειά είχε ένα 15χρονο παιδί στα Εξάρχεια να του τονίσουμε ότι τα γεγονότα έδειξαν πως το παιδί δεν δολοφονήθηκε από τους "επικίνδυνους" των Εξαρχείων αλλά από αστυνομικό. Και καλά θα κάνει να σκεφτεί ότι στη θέση αυτού του παιδιού θα μπορούσε να ήταν ο φίλος του, ο γιος του, ο αδερφός του.....
Καιρός δεν ήταν να ξεσηκωθεί η νεολαία??? ΚΡΙΜΑ όμως γιατί χρειάστηκε να θυσιαστεί μια ανθρώπινη ζωή για να ξυπνήσουμε...

Αντίο Αλέξη...

ΝΑΤΑΣΑ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΕΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ.
ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΛΕΟΝ,ΟΤΑΝ 15ΧΡΟΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΤΑΝΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ!!!!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΕ,ΟΠΟΙΟΣ ΣΠΑΕΙ ΜΑΓΑΖΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΚΡΑΝΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙΤΕ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ, ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

όσο υπάρχει αυτό το κλίμα σε ένα χώρο, όπως αυτή η σελίδα πχ, τόσο θα υπάρχει αναρχία, σύγκρουση και καταστροφή.και οι μεν και οι δε κοιτάτε την πάρτη σας μόνο.δύστυχώς και οι μεν και οι δε δεν είστε καλύτεροι ή χειρότεροι από τον άλλο. είστε μόνο για τον εαυτό σας. δε βλέπετε την όλη εικόνα; χαζέψτε λοιπόν στην τηλεόραση, παρασυρθείτε ο ένας με τον άλλο και καλή τύχη. δεν πρόκειται ούτε να βγάλετε άκρη, ούτε και να λύσετε τίποτε. πάντα θα έχετε πρόβλημα... όλα αυτά δεν πρόκειται να σας διδάξουν τίποτα. είστε όλοι άνθρωποι περιορισμένης ευθύνης...

kmar είπε...

Πάντα η εξουσία χαρακτηριζει αυτούς που διεκδικούν τα δικαιώματά τους τρομοκράτες η εγκληματίες και τον μόνο δρόμο διεκδίκισης που αφήνει είναι η βία..

Ανώνυμος είπε...

Ένα έχω να πω ντρέπομαι που ζω σε αυτή την χώρα,ντρέπομαι που εργάζομαι σε αυτή την χώρα....Αυτοί που κυβερνούν αυτόν τον τόπο είναι ανάξιοι...άπληστοι και ψεύτες...Άνομα όντα.Εξαιτίας τους χάθηκε ένα 15 χρονο αθώο παιδί και τίποτα δεν τους πτωεί...Ένα παιδί του οπόίου σπιλωνουν την μνήμη...Η ξεφτίλα της Ελλάδος....και αυτοί που υποτίθεται μας προστατευουν μας σκοτωνουν...ως που θα φτάσει αυτή η κατάσταση σε τούτη δω τη χώρα???πόσους ακόμα αλέξηδες θα θρυνήσουμε...???

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?????????ΔΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΚΡΑΤΟΣ ΔΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ! ΕΝΑ ΚΑΘΙΚΙ ΣΚΟΤΩΣΕ ΕΝΑ 15ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ ΕΝΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΟΥ!!! ΕΝΑ ΚΤΗΝΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ Ν ΨΟΦΙΣΕΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ! ΕΝΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΜΑΒΡΩΝΕΙ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΓΟΡΙΟΥ!! ΞΕΣΗΚΩΘΗΤΕ ΟΛΟΙ!ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!! ΟΛΑ ΜΕ ΘΥΣΙΕΣ Κ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΠΕΤΥΧΕΝΟΝΤΑΙ! ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!! ΟΣΟ ΓΙΑ Τ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΑΔΙΚΑ ΘΕΛΩ Ν ΣΤΕΙΛΩ ΣΥΛΛΥΠΗΤΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ... ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΛΕΞΗ! Ν ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΗΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ Κ ΔΝ Θ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ Ν ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ!!! ΑΝΤΙΟ ΑΓΓΕΛΕ Μ....

Ανώνυμος είπε...

"Ο Αλέξης και ο άδικος χαμος του δεν εχουν να κανουν με την απαραδεκτη αποφαση σας να καψετε την οικονομια και τον πολιτισμο και τον τουρισμο και..."

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: ΗΔΗ ΚΑΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ,ΒΑΤΟΠΕΔΙΟ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ: ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ(ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ..)ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΕΙ ΠΕΤΡΕΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΕΤΑΝΕ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ, ΤΟ ΝΙΚΟ,ΤΟ ΤΑΚΗ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΟΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΩΝ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: ΠΟΥ ΣΤΥΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ... ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ
ΑΝΗΚΩ ΣΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 16ΑΡΗΔΩΝ ΤΟΥ 90-91 ΚΑΙ ΦΟΙΤΟΥΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΑΘΗΜΑ Ο ΝΙΚΟΣ ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ" ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ...ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΚΑΛΑΜΠΟΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΙΣΟΒΕΙΑ ΠΟΥ "ΕΦΑΓΕ" ΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΕΚΤΕΙΟΝΤΑΣ ΠΟΙΝΗ ΜΟΛΙΣ 6 'Η 7 ΧΡΟΝΩΝ) ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΕΓΙΝΕ ΚΟΛΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΣΗΜΕΡΑ) ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΓΑΛΟΥΧΗΣΕ Η ΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΕΙΑ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΧΡΩΣΤΟΥΣΕ... ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ 15ΧΡΟΝΑ ΕΙΧΑΝ ΕΙΔΗΚΕΥΤΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΟΝΝΕΔ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.
ΑΛΕΞΗ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΣΕ ΗΞΕΡΑ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΝΟΙΩΘΕΣ ΠΑΡΟΤΙ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ-ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ (ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ)ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟ ΝΙΚΟ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ... ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΝΟΙΩΣΩ ΞΑΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΤΡΑ
(ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ)

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ;


Τι μέρα είναι αυτή;

Η έκτη του Δεκέμβρη

Τι μέρα είναι αυτή;

Η μέρα που σκότωσαν τον Αλέξη

Τι μέρα είναι αυτή;

Μέρα των δακρύων, των οδυρμών

Τι μέρα είναι αυτή;

Η μέρα που η οργή έσπασε τα δεσμά της

Τι μέρα είναι αυτή;

Η μέρα που η πόλη ντύθηκε στα μαύρα

Τι μέρα είναι αυτή;

Η έκτη μέρα των τεφρών

Ανώνυμος είπε...

Ρε...για ποια χώρα μιλας?Ποιος πολιτισμός?Που τον είδες τον πολιτισμό?Ένας παλιόγερος θα είσαι που κάθεται στον καναπέ του και μιλάει..Αν ζούσες σε αυτην την εποχή πουζούμε εμείς τα 15χρονα θα άντεχες?Ένα κράτος που σε βάζει να διαβάζεις και μετά σου λεέι δεν μπορεις να βρεις δουλειά....Ελλάδα σου λέει μετά..Η χώρα των γραμμάτων..Άντε πάνε να βοηθήσεις κι εσύ στον αγώνα που μόνοι μας στήσαμε και μην μιλάς..Ο θάνατος του Αλέξη ήταν απλά η πρώη αφορμή να ξεσηκωθούμε....Μας αναγκάζουν να ζούμε σε αυτό το "κράτος"(ας το κάνει ο Θεός κράτος)...Εσύ θα πάρεις την σύνταξη σου και θα έχεις ζήσει τη ζωούλα σου..Μετά εμείς θα πρέπει να επιβιώσουμε σε αυτήν την φαλοκρατική κόλαση που εσείς οι βλάχοι της κοινωνιας,η ντροπή των ανθρώπων,τα γα'ι'δούρια ,που ένα χαρτί σας δίνουν για να ψηφίσετε και όλα σκατά τα κάνετε.... ονομάζετε κράτος ..Έχεις το θάρρος να μιλάς ακόμα???ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ....ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ..ΑΝ ΠΕΘΑΙΝΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΚΑΙΓΑΝ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΣΟΥΝ Η ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕΣ???

Ανώνυμος είπε...

Πέρασε καιρός από τότε που έχετε να κάνετε σχόλια. Ανοίκω στην "κοινωνική τάξη" ας το πούμε του Αλέξη, είμαι δηλαδή, 15 χρονών.
Καταρχήν αυτός ο.."Ανώνυμος" είναι ένα ανθρωπάκι,(πολύ θα ήθελε να προσφωνούνταν έτσι)ένα ανθρωπάκι που μάλλον δεν του μάθανε να ξεχωρίζει ποιοι είναι φταίχτες. Μάθε λοιπόν.."κύριε" πως τον Αλέξη τον σκότωσε ένας μπάτσος επειδή του πετάξε ένα μπουκάλι..που;στο περιπολικό..μεγάλο πλήγμα για το περιπολικό, θα φύγει το ακρυλικό χρώμα. Γιατί αλλιώς δεν εξηγείται. Κι επίσης είπες σε κάποια ανάρτηση σου πως, κάτι θα του είπε, ίσως και να έγινε λεκτική διαμάχη. Κι αυτό να έγινε ο μπάτσος αυτός ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ. Αν νομίζεις οτι έχεις δίκιο ζήσε στην δική σου ΟΥΤΟΠΙΑ...
Τουλάχιστον μην αμαβρώνεις ην τύχη του άτυχου Αλέξη. Δεν αξίζεις, ούτε το όνομα του να λες. Νομίζω το κατάλαβες.


Αντίο Αλέξη. Ας ελπίσουμε πως είσαι σε έναν καλύτερο κόσμο.

Νεφέλη, 15

Ανώνυμος είπε...

Τουλάχιστον μην αμαβρώνεις την ψυχή του άτυχου Αλέξη.(λάθος)

Ανώνυμος είπε...

kapoioc/a anwnumoc/h eipe pwc to gamwto 9 einai ean ola ctamathcoon.Telika ctamathcan..oote enan mhna dn krathcan..dn eimai uper tou olokautwmatoc..alla vghka +egw ctooc dromooc tote +fwna3a gia tn ale3h +ta akooca +apo mpatco +dn me enoia3e +ka9oloo..gti egw dn fwnaza gti to kanane oi alloi..alla gti eniw9a pwc xrwctooca kati ctn ale3h...ontwc twra ola einai hcuxa, ductuxwc h eutuxwc gia kapoiooc.Dn mporoome na kanoome polla.Mono na alla3oome.Emeic eimacte to aurio +emeic 9a to ka9oricoome.Mporei na mn alla3oome polla, h e3oocia diaf9hrei akomh +tn pio aga9o +auto dn einai pcema.To kratoc mac dn einai kratoc einai kati can tcirko, oi politikoi cugkalhptoun o enac ton allo +auto ginotan, ginetai, +an dn kanoume tpt emeic, 9a cunexictei na ginetai. Einai cto xeri mac, +ap oti vlepw (+apo mena kiolac)eimacte diate9hmenoi na fwnazoome gia 1 mhna(auto icxuei +gia mena eite 9elw eite dn 9elw na to paradextw).Rizikec allagec perimenoon panta oi prohgoomenec gienec apo tn neolaia.To 9ema einai oti panta mia neolaia ginetai "geroocia" +perimenei apo tn epomenh neolaia na kanei kati. Auto me 9livei, oxi mono emena alla +pollooc allooc nomizw. Poo eite eceic poo legate dn 9a ctamathcei tpt?Gti dn krathcate tn logo cac?Gti?Gti fovh9hkate?Gti vare9hkate?Gti?Pwc 9a alla3ei to "kratoc" auto?Me emac +auta poo 9a kanoome.Pote 9a ta kanoome einai to 9ema.+kaneic dn 9elei na to koita3ei katamata auto to 9ema..oote egw, to paradexomai. Alloi icwc mporoon, alla einai tocoi ligoi poo +na 9eloon dn mporoon na kanoon kati. Auta eixa na pw.Auth +h cunexeia tc prohgoumenhc anarthchc.

Nefelh

Panagiotis Peppas είπε...

Kala osa lete gia ton "mikrouli kakomoiro" alexako pou brike ton thanato apo enan "kolompatso" deite kai tin alli opsi.

"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία", Ισοκράτης (436 π.Χ - 338 π.Χ.)

Den xreiazetai na sizitisoume pleon.Oloi eseis ( sxedon oloi ) exete mathei na upostirizete mono tin diki sas meria.Ena kolopaido htan opws para polla alla se auti ti xwra.nai de lew krima pou skotothike.alla epidi iksera para poli kala ti koumasi htan afiste me na kserw episis poios/ti itan.katheste kai akoute ta kathisteria ta floria tous filous tou - pou ti allo tha kanoun apto na ton uperaspisoun.
oso gia ena skoupidi den thimamai poios : eixe pei enas na to mazeuan oi goneis tou.KAI POLI KALA EIPE.GIATI PETAXTIKE O ALLOS KAI LEEI SWPA RE POU THA PW STO PAIDI POU THA PAEI NA DIASKEDASEI. "E AFOU KALE MOU FILE DE THA TOU PEIS ESU POU THA PAEI NA DIASKEDASEI -MIKRO PAIDI - TOTE SALTA KAI GAMISOU KAI KATSE KLAPSE POU SOU PSOFISE.ante oloi oi karagkiozides.zeite se mia koinwnia pou kalws i kakws exei megali eggklimatikotita.na mazeuete ta poustopaidia sas an thelete na ta xete kala.15 xronon miksa mou girnage sta eksarxeia bradiatika.Hthelesta kai pathesta.KSIPNISTE VODIA

George Papadopoulos είπε...

nroph se opoion tolmise na sigkrinei th dolofonia me th lektikh bia kai na katigorisei to 8ima anti ton 8iti. par ola afta simfwnw sto gegonos oti ligoi (isws kanenas) apo tous parapanw den h3eran ton ale3h proswpika. mporei ontws na htan kolopaido de 3erw. mporei kai oxi. alla to la8os sou einai oti o ale3hs einai ena simbolo stis kardies mas. de shmainei oti ton agapame perissotero apo tous ipoloipous adikoxamenoius efibous ths xwras. apla to onoma tou antriproswpebei olous aftous kai mas kanei na tous 8imomaste. epishs diafwnw ka8etos me afto p eipes oti o kosmos einai bieos kai de 8a prepe na kikloforei ekei o alexhs. afto einai ena problima ths koinonias mas : nai o kosmos einai bieos Alla kaneis pali la8os. fenetai oti prosarmozesai sto problima ths koinonias kai den polemas gia na to liseis. esi eisai aftos p prepei na 3ipnisei kai oxi oloi oi ipolipoi. fenetai oti h arrwstia ths sapias koinwnias se ligizei kai esena. polemise kata aftwn pou de simfwneis kai mh prosarmozese gt sto telos 8a 3exaseis tis arxes kai tis a3ies sou. egw proswpika tis dikes mou arxes tis bazw panw apo th zwh mou.

FPI Papalis
14 xronwn
Salonika