14/03/2023

Γιορτάζω τα 600 κείμενα με σκέψειςΣΤΟχαρτί! | thoughtsONpaper

 

Έφτασα αισίως τα 600 (μαζί με το παρόν κείμενο 601!) κείμενα με σκέψειςΣΤΟχαρτί όπου έχω δημοσιεύσει σε όλα μου τα ιστολόγια.

Είναι αρκετός ο όγκος των γραπτών μου κειμένων και αν συνυπολογίσω πως κατά μέσο όρο είναι σίγουρο ένα φύλλο ανά κείμενο -εφόσον τα περισσότερα κείμενα μου έχουν πεζή, δευτερευόντως ελεύθερη και τελευταία ομοιοκατάληκτη μορφή- τότε υπάρχουν τουλάχιστον 600 φύλλα γραπτού λόγου έτοιμα προς ανάγνωση.

Ο γραπτός λόγος σίγουρα είναι η βασικότερη ενασχόληση μου ως χόμπι και δημιουργία στον ελεύθερο χρόνο μου κι αν φανταστεί κανείς πως έγραφα από 15-16 χρονών (σε μορφή ημερολογίου, αλλά και όχι μόνο) τότε θα καταλάβει την αγάπη μου σε αυτή τη μορφή της έκφρασης. Μακάρι να μπορέσω να οργανώσω και να μπορέσω στο μέλλον να φτιάξω μία ή δύο καλαίσθητες εκδόσεις από όλα αυτά, απλά για να τα έχω και σε βιβλίου μορφή και να τα δίνω σε όποιον αναγνώστη των blog μου το επιθυμεί.

Με αυτή την αφορμή, καθώς επίσης και της άλλης αφορμής λόγω της ερχόμενης εαρινής ισημερίας και της επανέναρξης των διαπραγματεύσεων με τον άλλο μου εαυτό, και βασισμένος στην ήδη επιτυχή κατάληξη που είχε μία παρόμοια διαπραγμάτευση το 2010 (ξέρω σας μπέρδεψα), λέω να κάνω ένα διάλειμμα από το διαδικτυακό μετερίζι και να ασχοληθώ με πιο πεζά πράγματα όπως την σκληρή πραγματικότητα και ότι αυτή την περιβάλλει σε συνήθειες-ρουτίνες αλλά και Δημιουργίες και Επαφές.

Η Αλήθεια είναι πως μπούχτισα και πρέπει να κάνω μια Ολική Επανεκκίνηση σε ΌΛΑ, και το διαδίκτυο όπως το χρησιμοποιούσα ήταν εμπόδιο αφού ήταν εθισμός και το δικό μου ναρκωτικό αποφυγής της πραγματικότητας. Θα τα καταφέρω γιατί το ανέβαλα χρόνια -όπως το τσιγάρο- και κάποια στιγμή φτάνεις στα όρια σου και λες: "Basta! Δεν πάει άλλο!". Έτσι κι εγώ θα κάνω ένα ολικό τελικό ρετουσάρισμα στα ιστολόγια περιμένοντας την 21 Μάρτη 2023 δραπετεύοντας από εδώ μέσα.

Θα ανεβάζω ίσως κάποιες αναρτήσεις μετά από μήνες, θα τις κοινοποιώ στους δύο εναπομείναντες λογαριασμούς στα social (σε twitter και pinterest από ένα προφίλ έκαστο και μόνο που έχω πλέον) και thats it γι'αυτή την χρονιά. Αρκετά. Φτάνει. Θέλω έναν επαναπροσδιορισμό της σχέσης μου με το διαδίκτυο αφού είδα τα όρια του μαζί με τα δικά μου στο πέρασμα των χρόνων. Μην ξεχνάς αγαπημένε μου αναγνώστη πως είμαι χρήστης του διαδικτύου από το 2002 και blogger από το 2007!

Παρακάτω θα δείτε όλες τις Δημιουργίες μου που είναι ανεβασμένες στα ιστολόγια μου αρχής γενομένης των κειμένων μου από σκέψειςΣΤΟχαρτί:

~/.\~

Προσωπικές Δημιουργίες με κείμενα σε πεζή, ελεύθερη και ομοιοκατάληκτη μορφή. Μέχρι σήμερα έφτασαν αισίως τα 600 κείμενα με «σκέψειςΣΤΟχαρτί»! Περιπλανηθείτε στις σελίδες τους!

στο blog: thoughtsONpaper 

στο blog: ΑΣΠΡΟ | ΜΑΥΡΟ 

στο blog: άΝεργοιΑΝΑκυκΛώΣΙΜΟΙ 

στο blog: copperINart II 

στο blog: Ανένταχτοι Πολίτες (+) 

στο blog: Memory 

στο blog: copperINart I 

στο blog: ΑΣΠΡΟ | ΜΑΥΡΟ 

~/.\~

Με αφορμή την επέτειο των κειμένων μου παρακάτω θα δείτε και μία παρουσίαση όλων των άλλων Δημιουργιών μου που υπάρχουν στα ιστολόγια μου:

~/.\~

Προσωπικές Δημιουργίες με βίντεο με διάφορες θεματικές. Μέχρι σήμερα έφτασαν αισίως τα 133 πρωτότυπα βίντεο! Περιπλανηθείτε στις εικόνες τους! 

στο youtube channel: seizeTHEsky 

στο youtube channel: copperINart 

στο vimeo channel: seizeTHEsky 

Προσωπικές Δημιουργίες με φωτογραφίες από πάρα πολλές θεματικές. Μέχρι σήμερα ξεπέρασαν αισίως πάνω από τις 3.000 φωτογραφίες! Περιπλανηθείτε στις στιγμές τους! 

στο blog: seizeTHEsky 

Προσωπικές Δημιουργίες με καλλιτεχνικές δημιουργίες βιομηχανικής τέχνης. Μέχρι σήμερα είναι μόνο 7 δημιουργίες. Περιπλανηθείτε στο (κυριολεκτικό) φως τους! 

στο blog: seizeTHEsky 

Προσωπικές Δημιουργίες με κατασκευαστικές δημιουργίες επαγγελματικο-ερασιτεχνικής ενασχόλησης. Μέχρι σήμερα είναι μόνο καταγεγραμμένες σε 10 βίντεο στο youtube channel copperINart. Περιπλανηθείτε στη δυναμική τους! 

στο blog: copperINart II 


σχετικό βίντεο με όλα τα παραπάνω
ανεβασμένο στο κανάλι μου seizeTHEsky 



Δεν υπάρχουν σχόλια: