27/01/2023

Ένα τέλος κι από το stixoi.info.

 
πηγή φωτό

Αν δεν είχα αφιερώσει τόσο πολύ κόπο και τόσο πολύ χρόνο για να ανεβάσω τα 183 τραγούδια και 16 μεταφράσεις στην βάση δεδομένων του stixoi.info, καθώς και επίσης αν υπήρχε η δυνατότητα απόλυτης διαγραφής του προφίλ μου, τον λογαριασμό μου θα τον είχα διαγράψει πολλά χρόνια τώρα.

Ο βασικός λόγος που μπήκα στην περιπέτεια των social media, από το 2002 όταν πρωτάρχισα να χρησιμοποιώ internet γενικώς, ήταν είναι και θα είναι να χρησιμοποιώ αυτό το μέσο ως εργαλείο για να γνωρίζω ανθρώπους στην κανονική ζωή, σε οποιαδήποτε διαπροσωπική συνθήκη και σχέση.

Εφόσον ο λόγος αυτός έπαψε να υπάρχει, για πάρα πολλούς λόγους, άρχισα να διαγράφω όλα τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μου αρχές του προηγούμενου Δεκέμβρη. Τελευταίο έμεινε το stixoi.info μιας και υπήρχε αυτή η ιδιαίτερη σχέση με τα τραγούδια που έχω ανεβάσει.

Όσο αφορά τα social media ήταν ένας κύκλος που ξεκίνησε με το message board του Αθηνοράματος το μακρινό 2005, συνεχίστηκε με το stixoi.info το 2006, με το facebook το 2009, το twitter το 2011 και πάει λέγοντας. Ο κύκλος αυτός έκλεισε οριστικά.

Τα ιστολόγια μου δεν τα βάζω στο κύκλο αυτό, διότι αυτά είναι ένας καθαρά προσωπικός δημιουργικός χώρος που δεν τον χρησιμοποιώ όπως τα social. Τουλάχιστον όχι πια, αφού έχω σταματήσει τα ανταποδοτικά σχόλια και τα ανταποδοτικά follow. Τώρα πια μόνο Unfolllow κερνάω παντού.

Σιχάθηκα τους χρήστες του διαδικτύου, σιχάθηκα τους "φίλους", σιχάθηκα τους συν"αδέλφους", σιχάθηκα τους "συν"τρόφους, σιχάθηκα την "άγια" ελληνική οικογένεια και όλα αυτά τα στερεότυπα που κουβαλάει στο γΕλαδιστάν, σιχάθηκα τους ιδιώτες-καταναλωτές της χώρας (και όχι τους ελάχιστους χειραφετημένους-πολίτες που υπάρχουν), σιχάθηκα την κοινωνία μας και όλους τους καργιόλιδες και όλες τις καργιόλες, ανεξάρτητα από φύλο, έθνος, χρώμα, φυλή, ιδεολογία, τάξη, ηλικία, που την έχουν πνίξει στην κυριολεξία.


*Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν οι διαγραμμένες τελευταίες αναρτήσεις που δεν έχω ανεβάσει στα ιστολόγια μου και αξίζουν αναγνώσεως ως ελάχιστο δείγμα της ιστορίας του διαδικτυακού αυτού χώρου και των αλληλεπιδράσεων μεταξύ των μελών του.
διαγραμμένα κείμενα του stixoi.info σε μορφή pdf

--------
Ο λογαριασμός μου στο stixoi.info με τα τρία τελευταία κείμενα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: