05/02/2023

Ενεργοποίηση των Blogs μου στον WordPress blogοιστότοπο.


Στις 3 Φλεβάρη 2023 ενεργοποίησα ξανά όλα τα ιστολόγια μου στον WordPress ως μία προσπάθεια για μία επιπλέον δικλείδα ασφαλείας αφού η Google δυστυχώς έχει ξεπεράσει κι αυτή τα όρια ανοχής του αγωνιζόμενου κόσμου.

Τελευταίο κρούσμα (που γνωρίζω εγώ) είναι στο ιστολόγιο Βαθύ Κόκκινο όπου ωμά και ξεδιάντροπα ένας πολυεθνικός κολοσσός, όπως και στο facebook, όπως και στο twitter, εξυπηρετεί το κυρίαρχο συστημικό διαπλεκόμενο αφήγημα όπου έχουν/υπάρχει ανάγκη.

Εταιρείες, εθνικές κυβερνήσεις, ολιγάρχες, εθνικά κράτη, διαπλεκόμενα πολιτικο-οικονομικο-στρατιωτικά συμφέροντα ελέγχουν πλήρως ΚΑΙ το διαδίκτυο στον δυτικό κόσμο. Το παράδειγμα με την Ρωσία είναι ενδεικτικό με πρόσχημα τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Σκέφτηκα να διαγράψω τον Blogger αλλά προτίμησα απλά να λειτουργώ παράλληλα με τον Blogger και τον blogοιστότοπο του WordPress. Αρκετή δουλειά παραπάνω αλλά πλέον έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο αφού ανεξαρτητοποιήθηκα εντελώς από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Οι λόγοι ΕΔΏ.

Επισκεφτείτε τα δίδυμα αδελφάκια των blog μου!
Καλή περιήγηση αγαπητέ αναγνώστη.

My Blogs at WordPress
link with MYblogs at Wordpress

seizeTHEsky
seizeTHEsky.wordpress.com
ΑΣΠΡΟ | ΜΑΥΡΟ
seizeTHEskyWhiteBlack.wordpress.com
thoughtsONpaper
seizeTHEskythoughtsONpaper.wordpress.com
AnentaxtoiPolites.wordpress.com
άΝεργοιΑΝΑκυκΛώΣΙΜΟΙ
seaeede.wordpress.com
copperINart
copperINart.wordpress.com
copperINart Ι
copperINart1.wordpress.com
copperINart II
copperINart2.wordpress.com
seizeTHEclouds
seizeTHEclouds.wordpress.com
Memory
AtticaMemory.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: