20/02/2023

Σαν Σήμερα: 21 χρόνια διαδίκτυο!

Σαν χθες για να ακριβολογώ συμπληρώθηκαν 21 ολόκληρα χρόνια διαδικτυακής παρουσίας μου, από το μακρινό 2002. Ξεκίνησε ως ανάγκη για να

έχω πρόσβαση στο τραπεζικό σύστημα κάποιας τράπεζας ώστε να μπορώ να κάνω άτοκες δόσεις με online διαδικτυακή έγκριση στους πελάτες μου μιας και από τις αρχές του 2002 είχα κατάστημα μέχρι τα τέλη του 2006. Με όνειρα και με προσδοκίες που ισοπεδώθηκαν από την σκληρή (και εργασιακή) πραγματικότητα. Ας μην πλατειάσω πάλι και ας μείνω όμως στο διαδίκτυο γιατί τα εργασιακά στην περίπτωση μου είναι ακόμα "ατελείωτα" και "άπιαστα".


Το διαδίκτυο είναι ότι το καλύτερο έχει συμβεί την τελευταία 20ετία παγκόσμια, διότι επιτέλους, εμείς οι χειραφετημένοι-Πολίτες (και όχι ιδιώτες-καταναλωτές), μπορέσαμε / μπορούμε να ενημερωθούμε / ενημερωνόμαστε πολύ πιο αντικειμενικά για πράγματα που μας απασχολούν. Διότι καλά είναι τα βιβλία, αλλά δεν μπορείς να διαβάζεις την ιστορία των αρχών του προηγούμενου αιώνα και να μην ξέρεις την ιστορία που γράφεται στις μέρες που ζεις! Να ΜΗΝ συμμετέχεις! Να μην είσαι δηλαδή συν-διαμορφωτής της ιστορίας που διανύεις βιολογικά ως δρων-ον και όχι ως παθητική-γλάστρα.

Το να ΜΗΝ ζεις στην πραγματικότητα, στο τώρα, και το να είσαι συνέχεια στο παρελθόν προσκολλημένος/η είτε αυτό αφορά την ιστορία, είτε την μουσική, είτε τις σχέσεις, είτε το οτιδήποτε, πιστεύω πως είναι μια "ανάγκη" (εκούσια ή ακούσια) του ανθρώπου για ωραιοποίηση/οριοθέτηση του περιβάλλοντος στο οποίο ζει και η οποία αυτή "ωραιοποίηση" μπορεί να γίνει πολύ απλά με τη φυγή προς τα πίσω σε μια προσπάθεια να είναι στη (μόνιμα ή προσωρινά) νιρβάνα του στο σήμερα, στο τώρα. Στο δικό του (προσωπικό) περιχαρακωμένο κόσμο, όποια χαρακτηριστικά κι αν έχει αυτός.

Προσωπικά είδα το διαδίκτυο ΚΑΙ ως ένα βασικό εργαλείο επικοινωνίας, σε οποιαδήποτε διαπροσωπική σχέση κι αν ανήκει/άνηκε αυτή η επικοινωνία, ΚΑΙ ως ένα βασικό εργαλείο ενημέρωσης βγάζοντας παράλληλα κι εμένα από τα δικά μου τέλματα και αγκυλώσεις. Είναι η δικιά μου εξάρτηση και παθογένεια πάνω ευτυχώς μόνο σε αυτούς τους τομείς που προανέφερα. Και -πάλι- ευτυχώς έμεινε μόνο τελικά η ενημέρωση στο σήμερα, εδώ και δύο έτη, κι αυτή σε ραγδαία φθίνουσα πορεία, μιας και η απαγκίστρωση/απεξάρτηση μου από αυτό είναι σε υπερπλειοψηφικό βαθμό παρούσα.

Δηλαδή αγαπημένε αναγνώστη, μετά από την τεράστια αυτή διαδικτυακή πορεία και παρουσία, και αφού διέγραψα όλα τα ΜΚΔ μου, και αφού σταματάω τον σχολιασμό και όποια ενεργή συμμετοχή σε αυτόν, μου έμειναν μόνο τα διαδικτυακά μου παιδιά που είναι αυτά τα 11 ιστολόγια που έχω κάνει, και που είμαι υπερήφανος πολύ τελικά γι'αυτά, αφού συμβάλλουν στην αδογμάτιστη υποκειμενική κριτική σκέψη, στον πολιτισμό, στην τέχνη και στην απότακάτω ενημέρωση. Κι αυτό παράλληλα με τις όποιες πολύ μικρές τους δυνάμεις και τις όποιες πολύ μεγάλες αδυναμίες που έχουν αντικειμενικά.

Παρακάτω θα διαβάσετε όλα τα βασικά κείμενα μου σχετικά με το διαδίκτυο, την αλληλεπίδραση μου και τις σκέψεις μου σχετικά με αυτό. Είναι από όλα τα ιστολόγια μου ταξινομημένα ανά ημερομηνία δημιουργίας:

27-01-2023 Ένα τέλος κι από το stixoi.info.
02-01-2023 last update 31-1-2023: Digital-Online Signature
25-12-2022 Αποδικτύωση | UnNet: fuck facebook-twitter-instagram-whatsapp
19-02-2022 Blogger Blogging Blogs | επέτειος: είκοσι χρόνια διαδίκτυο
19-02-2018 δεκαέξι χρόνια διαδίκτυο
31-10-2017 Επέτειος.
17-12-2015 “Site Γνωριμιών” (και όχι μόνο)
01-06-2012 Αναζητήσεις: Ενημέρωση Πληροφορία Γνώση
25-09-2010 Διαδικτυακά Αποτυπώματα
19-05-2009 Παύση Εργασιών (Στο Φως…)
25-11-2008 Αποτυπώματα Ιστολογίων
20-11-2008 Ντόμπρα Και Σταράτα Λόγια Έχω Μάθει Να Λέω
01-11-2007 Λίγα Λόγια Για Το Ιστολόγιο


Καλή περιπλάνηση στον δικό μου κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: