09/01/2022

+Balance +Dream +Wrath

τρία ποιήματα που έχουν το νου μου ταξιδέψει
τρεις μελωδίες που έχουν την καρδιά μου σημαδέψει
τρεις στιχουργίες που έχουν τα όνειρα μου ονειρευτεί

«Όμως εγώ δεν ήθελα, ούτε τσακάλι ούτε αρνί
ούτε τσακάλι ούτε σκυλί δεν ήθελα να γίνω
ήθελα μόνο ένα δέντρο να είχα γεννηθεί
να στέκουν στη σκιά μου τα πουλιά
να στέκουν στα κλαδιά μου τα πουλιά
να τραγουδάνε της αγάπης τη γιορτή,
να τραγουδάνε...»
Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας

«Η πιο όμορφη θάλασσα είναι αυτή
που δεν έχουμε ακόμα ταξιδέψει.
Τα πιο όμορφα παιδιά δεν έχουν μεγαλώσει ακόμα.
Τις πιο όμορφες μέρες μας δεν τις έχουμε ζήσει ακόμα.
Κι αυτό που θέλω να σου πω,
το πιο όμορφο απ’ όλα, δε στο 'χω πει ακόμα.»
Ναζίμ Χικμέτ

«Αν δεν χωράς μέσα σε μια άθλια πατρίδα
Αν δε σου φτάνει μια ελπίδα τυφλή
Αν δεν χωράς μέσα σε μια ονειροπαγίδα
Αν δεν χωράς σε μια αγκαλιά φυλακή
Τότε τι κρίμα, τι κρίμα, τι κρίμα
παντού περισσεύεις και παντού ξεψυχάς
Τότε τι κρίμα, τι κρίμα, τι κρίμα
δεν χωράς πουθενά δεν χωράς πουθενά»
Τρύπες
*όλες οι φωτό δικές μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: