24/01/2022

Fog and Snow


Σήμερα είναι μια καινούργια αρχή όσον αφορά τις διαδικτυακές μου περιπλανήσεις, γιατί αν αναφερθώ στην προσωπική μου ζωή μπήκα στον τελευταίο μήνα του νέου κύκλου ανασκόπησης/επανεκκίνησης, ενώ στην κοινωνική μου ζωή είναι όπως η πολιτική μας ζωή: βαλτωμένη.

Κουράστηκα με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Κουράστηκα με την σπατάλη χρόνου και κόπου όπου νομίζεις πως "ανήκεις" κάπου κι αυτό είναι μόνο μέσα στο κεφάλι σου δομημένο και τίποτα έξω από αυτό. Κουράστηκα με την κλειδαρότρυπα του facebook και την τσογλανοποίηση του twitter. Κουράστηκα με την αδιάκριτη και χωρίς όρια λογοκρισία και των δύο μέσων. Κουράστηκα με τα ανταποδοτικά σχόλια και την σνομπαρία από τα "πρώτα" account. Κουράστηκα γιατί ενώ θα μπορούσε να είχαν γίνουν τα ΜΚΔ ένα σοβαρό εργαλείο-συντονισμού για όλα τα πράγματα που έξω στην κανονική ζωή (θα έπρεπε να) μας ενώνουν φαίνεται πως χάθηκε κι αυτή η ευκαιρία όπως έγινε στην αρχή με τα ιστολόγια (blogs) και την παντοκρατορία των social.

Είμαι στα διαδικτυακά μονοπάτια από το 2002 και γνωρίζω ίσως τις περισσότερες πλευρές του διαδικτύου και πως αυτό επίδρασε μέσα σε αυτά τα χρόνια στον κόσμο που το χρησιμοποιεί ή που δεν το χρησιμοποιεί. Τώρα είμαστε σε μια φάση που έχει περάσει σαφώς ο αρχικός ενθουσιασμός (με όλα τα καλά και κακά συνεπακόλουθα του) και η μπίλια έκατσε στον σταδιακό πλήρη έλεγχο τους και την σταδιακή απαξίωση του γραπτού δημόσιου λόγου των χρηστών του. Η φάση είναι όπως και στην πραγματική ζωή: ένα τριμπούρδελο.

Έτσι αποφάσισα να ξαναρχίσω την ενδοσκόπηση, την περισυλλογή, το διάβασμα με την μορφή βιβλίων(!), την ενασχόληση αποκλειστικά με τα blog μου και την ενημέρωση (που τόσο έχω κοπιάσει ώστε να είναι όσο πιο πολύ αντικειμενική και ανεξάρτητη και από τα "κάτω" γίνεται) να την κάνω μέσω των δύο πλατφορμών ανάγνωσης του blogger και του wordpress. Θα χάσω την αμεσότητα και τον πλουραλισμό βέβαια της είδησης/σχολιασμού του twitter αλλά θα βρω την ησυχία μου. Και στην τελική να μάθω την είδηση μετά από τρεις ώρες ή την επόμενη μέρα δε χάθηκε και ο κόσμος: η επανάσταση μπορεί να περιμένει...

Welcome again Blogger World.

Δεν υπάρχουν σχόλια: