02/05/2021

παγκόσμια ημέρα μπλόγκερς | world bloggers day


#BloggerDay
#WorldBloggerDay
#BloggersDay
#WorldBloggersDay

Σήμερα λέει είναι η ημέρα των blogger. Ας πω και εγώ για την δικιά μου περιπέτεια στην χώρα των blogs.
Προσωπικά ξεκίνησα το 1ο μου blog το 2007 και ήταν το seizeTHEsky.blogspot.com. Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι και κατέληξα να φτιάξω -όπου διατηρώ μέχρι και σήμερα- 10 προσωπικά ιστολόγια στον blogger της google και 9 blogs στο WordPress. (Αναλυτικά ΕΔΏ.) Επίσης έχω φτιάξει και σε άλλους ιστοτόπους blogs όπως στο pathfinder παλιότερα.

Τέλος βοήθησα καθοριστικά στο να φτιάξω άλλων τα blogs όπως αυτά του αδελφού μου ΕΔΏ και ΕΔΏ, συνέβαλα συμμετοχικά σε ομαδικές προσπάθειες όπως αυτό εδώ από μέλη του stixoi.info ή τέλος δημιούργησα και λειτουργούσα εξολοκλήρου εκ μέρους συλλογικοτήτων όπως αυτό από τις ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ένα δημοτικό αντικαπιταλιστικό αριστερό σχήμα στην Αγία Βαρβάρα το 2014.

Η διαδρομή μου μέσα στα πολλά χρόνια πλέον είναι η παραπάνω από τον όμορφο (παλιό) κόσμο των ιστολογίων. Σήμερα δυστυχώς έχουν αλλάξει τα πράγματα -εδώ και μια δεκαετία τουλάχιστον- με την επικράτηση των social media. Πολλοί bloggers σταμάτησαν αυτήν τους την ενασχόληση και αρκέστηκαν στα εφήμερα ΜΚΔ, που δεν έχουν βέβαια καμία σχέση με τα blogs αφού είναι άλλη η φιλοσοφία δημιουργίας/χρήσης τους.

Το κουφό είναι πως υπάρχουν τρανταχτά ονόματα της δημοσιογραφίας του αριστερού και του αναρχικού χώρου και που ενώ φτιάχνουν κατεβατά πολλές φορές κείμενα-άποψης αρκούνται στο εφήμερο ποστάρισμα κατευθείαν του κειμένου τους ως ανάρτηση στο facebook πχ παρά να δημιουργήσουν ένα δωρεάν ιστολόγιο όπου η καταχώρηση-ταξινόμηση-εύρεση τους καθίσταται παιχνιδάκι αλλά και εργαλείο έρευνας. Αλλά μπρος στα εφήμερα like και τις εφήμερες κοινοποιήσεις τι είναι ο "πόνος"...
(Γιατί κουφό μεν αλλά ισχύει στην fast-food εποχή που ζούμε: αν το ίδιο κείμενο ήταν ποσταρισμένο ως απλός σύνδεσμος στο προφίλ των εν λόγω δεν θα είχαν τόση διαμοίραση από τους χρήστες των social... Όπως αντίστοιχα όμως δεν μπορούν να γίνουν τα κείμενα τους -αν δεν δημοσιευτούν σε κάποια ιστοσελίδα ή μπλογκ- αντικείμενο έρευνας και ανάγνωσης από στοχευμένο και εκπαιδευμένο αναγνωστικό κοινό.)

Προσωπικά βιώνω πάλι μία επανεκκίνηση σε άμεσο προσωπικό επίπεδο και μία άλλη σε ένα 2ο πολύ-επίπεδο που τα συμπεριλαμβάνει όλα. Έτσι δυστυχώς η καθημερινότητα και η ρουτίνα, το άγχος και το στρες, με έχουν κάνει να απέχω από όσο θα ήθελα να συμμετέχω δημιουργώντας μέσω των ιστολογίων μου. Που εδώ που τα λέμε αγαπητέ μου αναγνώστη ΜΌΝΟ αυτά μου απέμειναν -με ότι κι αν σημαίνει αυτό. Αλλά που θα πάει: "μπόρα είναι και θα περάσει"...

Φιλιά αναγνώστη μου.
Καλές εφόδους στις επιθυμίες των ονείρων.
Με στόχο τα πολύχρωμα όνειρα του
σε αυτό το μονοπάτι της ασπρόμαυρης ζωής
και κραδαίνοντας το κοφτερό ατσάλι 
από τις σφυριλατημένες επιθυμίες μέσα του
καβαλάει τον Ροσινάντε του
πολεμώντας τους κατάλευκους ανεμόμυλους (του)
πέρα από την κοιλάδα των χρυσών ευχών
τους βάλτους των καμένων ελπίδων
και τον γκρεμό των ατελέσφορων προσδοκιών...


Blogger Blogging Blogs


τελευταία ενημέρωση ανάρτησης
21-11-2022

Δεν υπάρχουν σχόλια: