08/08/2023

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΟΝ ΡΩΣΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΛΑΟ


ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΟΝ ΡΩΣΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΛΑΟ

Αν και θα επιθυμούσα σε απόλυτο βαθμό να ΜΗΝ είχε διαλυθεί η ΕΣΣΔ και τη θέση της να πάρει μία καπιταλιστική Ρωσική Ομοσπονδία με την μορφή που έχει σήμερα, δεν παύει αυτή μου η επιθυμία, να ακυρώνει την συμπάθεια μου στον προοδευτικό και δημοκρατικό (μη εθνικιστικό και μη ακροδεξιό) ρωσικό λαό και στον αδελφό του σλαβικό λαό τον ουκρανικό.

Πιστεύοντας πως στην Ελλάδα η πλειοψηφία του λαού διακατέχεται από φιλορωσικά αισθήματα και είναι εναντίων των πολέμων του ΝΑΤΟ, θα ήθελα κι εγώ να εκφράσω με σαφήνεια, τα ίδια αισθήματα Φιλίας (στον Ρωσικό Λαό) και Απέχθειας (σε όλα τα κράτη μέλη του ΝΑΤΟ και τους μηχανισμούς τους) αντίστοιχα.

Η παρούσα ελληνική κυβέρνηση, όπως και η προηγούμενη, δεν εκπροσωπεί ούτε το 25% του ελληνικού λαού. ΔΕΝ έχουμε πόλεμο με τη Ρωσία -όπως εσφαλμένα έχει δηλώσει ο πρωθυπουργός μας https://youtu.be/3GP2IfRBIjU?t=60 - αλλά η πλειοψηφία του προοδευτικού και δημοκρατικού λαού της Ελλάδας εναντιώνεται στους πολέμους του ΝΑΤΟ και στην ύπαρξη των αμερικανοΝΑΤΟϊκών βάσεων σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.

Ειρήνη στην περιοχή και παύση του πολέμου με μία αμοιβαία επωφελή συνθήκη υπέρ των Λαών της περιοχής, με την απόλυτη και πλήρη ουδετεροποίηση της ουκρανικής επικράτειας και όχι υπέρ του πολέμου και των επιταγών των γερακιών του ΝΑΤΟ.

Είμαι υπέρ της αυτοδιάθεσης του Ρωσικού Λαού (όπως και κάθε λαού) και χωρίς απειλές στα σύνορα του.

Είμαι υπέρ της συντριπτικής πλειοψηφίας του προοδευτικού και δημοκρατικού Ρωσικού Λαού και των χθεσινών και των σημερινών και των αυριανών επιλογών του.


----------
*Το παραπάνω κείμενο έγινε μετά από μία αυθόρμητη παρόρμηση όταν βρήκα στο Telegram το κανάλι της Ρωσικής Πρεσβείας στην Ελλάδα. Και επειδή δεν θέλω να χαθεί, το μεταφέρω και στα blog μου.
https://t.me/rusembgreecechat/37
https://t.me/seizeTHEclouds/36

Οι λογαριασμοί μου στο Telegram:
profile copperINart
channel seizeTHEsky
chat seizeTHEclouds


Δεν υπάρχουν σχόλια: