15/12/2022

βίντεο: Οι λίστες αναπαραγωγής μου στα κανάλια μου στο Vimeo και YouTube | seizeTHEsky channel playlists

Μετά το ανέβασμα ξανά όλων των βασικότερων παλιών βίντεο που είχα δημιουργήσει στο youtube από το 2008 (αυτά τα είχα διαγράψει κάποτε λόγω της πολιτικής με τα πνευματικά δικαιώματα που έγινε κάποια στιγμή ενώ σήμερα τα περισσότερα οι εταιρείες, αν και εμπορικά, τα αφήνουν να τα ανεβάζουν οι χρήστες) στο κανάλι μου @seizeTHEsky (τα είχα ανεβασμένα στο vimeo αλλά καμία σχέση από άποψη διαδραστικότητας και προβολών) και μιας και ασχολούμαι ένα μήνα περίπου να τα συμμαζέψω και να τα "επικαιροποιήσω" θα ανεβάσω εδώ όλα τα playlist που έχω φτιάξει.
Δείτε τα, πολλά -ίσως και τα περισσότερα- βίντεο πιστεύω πως πραγματικά αξίζουν τον κόπο ως πραγματικές δημιουργίες. 124 βίντεο σας περιμένουν να σας ταξιδέψουν, να σας προβληματίσουν, να σας διασκεδάσουν, να σας ενημερώσουν και να σας ψυχαγωγήσουν.
Μπορείτε να πάτε στο βασικό μου ιστολόγιο seizeTHEsky (εδώ για το YouTube channel @seizeTHEsky, εδώ για το YouTube channel @copperINart και εδώ για το Vimeo) να τα δείτε ανά τίτλο μεμονωμένα και να βρείτε και εκεί τους συνδέσμους που παραπέμπουν στα playlist, όπως αναλυτικά θα δείτε παρακάτω:




Δεν υπάρχουν σχόλια: